Isu beli karpet sampai nilai 3, Diva AA mula carvt

Baru-baru ini, isv tidak adil dan sama rata mengenai soal rentas negeri yang ditetapkan oleh pihak kerajaan berdasarkan situasi semasa menjadi perbualan hngat di kalangan warganet.

Perkara ini terjadi apabila ada beberapa individu dari kalangan selebriti didkwa telah melnggar prosedur oper4si standard (SOP) yang ditetapkan.

Dalam pada itu, selebriti terkenal Azwan Ali atau lebih dikenali sebagai Diva AA ada memberikan pendapat mengenai isu tersebut di akaun Instagram miliknya.

“Sajalah Diva AA nak carbt anda semua tak payah nak mengelvpur punya nak beli karpet sampai ke Nilai 3, berangkut laki yang h0doh disped0 (ditanggvng).

“Lepas tu tak payah mengelbpur berangkut para ul4ma atau ustaz-ustaz ni k0non menteri agama k0nonnya untuk keberkatan sambut b4yi lah, apa lah.

“Besar sangat ke kau? Kayangan ke kau? Diva sangat ke kau? Cuba jadi macam Diva AA, shopping selagi duit ada berkepvk-kepvk, tapi semua pergi tempat yang selamat,” katanya.

Meninjau di ruangan k0men, rata-rata netlzen meluahkan rasa setuju terhadap perkongsian pengacara berusia 55 tahun itu.

Foto: Instagram Diva AA.

Via https://www.mediahiburan.my/tak-payah-nak-mengelvpur-punya-nak-beli-karpet-sampai-ke-nilai-3-berangkut-para-ulama-bldas-diva-aa/.

Sumber:trendingkini

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

About Mediabawang

Check Also

Reen rahim berjaya mencuit hati warganet lagi dengan memuatnaik gambar ini. 

Buat peminat drama Pujaan Hati Kanda pasti sangat mengemari watak dilakonkan oleh selebriti jelita, Reen …