Nak rakam benda lain sekali benda lain yang dapat. Pasangan ini terkejvt bila ada suara berbisik

Seorang gadis kongsi pengalaman ser@m dig4nggu makhl0k halus ketika mend4ki bukit di P0rt Dickson.  Menurutnya, dia terkej0t mendengar suara perempuan gar@u di dalam video rakamannya walaupun tiada perempuan lain disitu selain dirinya. Aik suara siapa pulak itu?

Dengar suara perempuan gar@u

Lebih 2k retweet, gadis ini kongsi video ser4m ketika dalam perjalanan turun dari trek di Tanjung Tuan, P0rt Dickson. Dalam video berdurasi kurang 1 minit itu, ada satu suara perempuan ‘meneg0r’. Namun apa yang mengha!rankan adalah orang yang merakamkan video ini adalah lelaki. Datang mana suara perempuan pula.?

Lebih menyer@mkan apabila anak buah gadis ini memberitahu ada ramai orang di hadapan mereka. Gadis ini terus menarik anak buahnya ke hadapan dan kuatkan diri meneruskan perjalanan ke bawah. Di ruangan k0men, ada juga berkongsi pengalaman mereka sendiri ketika berada di Tanjung Tuan.

Netizen mendkwa tempat tersebut sememangnya saIah satu tempat yang agak ‘ker@s’ dan berbah4ya jika membuat aktiviti berseorangan. Ada yang kongsi kisah pernah melihat seorang wanita hist3ria di sini. Tak kurang juga yang pernah terserempak dengan orang berpakaian putih berkhemah. Apa-apa pun semoga kita semua diIindungi dan kurangkan aktivti waktu senja.

Sumber : Lily

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! Media Asia