Kemelut Isu Dihemppap Batu konkrit, Keluarga Mngsa Sedia Ambil T1ndakan Samman

Berikutan kejadian kereta dipandunya dihempap batu konkrit pembinaan Lebuhraya Bertingkat Sungai Besi-Ulu Kelang (SUKE) semalam, mngsa disahkan pattah tangan kiri dan tulang selangka.

Bagaimanapun menurut laporan BH Online, mangsa Wan Aqila Hanen Wan Maliki dilaporkan dalam keadaan stabil selepas menerima rawatan di Hospital Canselor Tuanku Muhriz (HCTM).

Adik mangsa Wan Aziqa Hanen Wan Maliki berkata, mereka sekeluarga bersyukur gadis berusia 25 tahun itu terselamat dan bercadang bagi mendapat rawatan susulan di hospital swasta selepas dibenarkan keluar dari HCTM hari ini.

“Kami ada bertanya kakak bagaimana kejadian itu berlaku namun dia sendiri tidak pasti dan hanya sedar apabila ada orang datang membantu dengan membawanya keluar daripada kereta,” katanya.

Tambahnya, mereka tidak memikirkan soal sam4n atau tindak4n undang-undang terhadap pihak terbabit sebaliknya memohon doa orang ramai agar kakaknya segera sembuh.

Difahamkan beberapa kenalan mngsa turut memuat naik posting mengenai kejadian tersebut di laman Facebook dengan mendoakan supaya Wan Aqila kembali pulih seperti biasa.

Semoga cepat sembuh!

Dia ke mngsa batu jatuh tu?

Alhamdulillah! Allah beri kau peluang kedua

Takut & berdebar tak hilang lagi…

Aku tak boleh bayang…

Sama2 doakan Qila!

Allahuakbar dekat dengan rumah

Sumber : BH Online , Facebook

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.