Kanak-kanak ini didapati tidur dalam kereta akibat ditinggalkan ibu bapa untuk membeli barang

Saban tahun ada sahaja berita mengenai anak kecil ditinggalkan dalam kereta dan mengakibatkan kemat!an akibat lem4s sehinggakan sudah menjadi satu ‘kebiasaan’ dikalangan masyarakat kita.

Malah, masih ada ibu bapa yang sewenangnya meninggalkan anak dalam kereta meskipun sudah banyak kali terjadi k3s kemat!an dilaporkan.

Baru-baru ini, tular video memaparkan sekumpulan orang ramai cuba mengoyangkan sebuah kereta untuk mengejvtkan seorang kanak-kanak perempuan yang tertidur ketika ditinggalkan sendirian.

Difahamkan, ketika kejadian ibu kanak-kanak terbabit turut berada disitu serta mengatakan jika anaknya tertidur memang sukar untuk dikejutkan.

Usaha orang ramai berhasil apabila kanak-kanak itu berjaya dikejutkan dan terus diminta untuk membuka pintu secepat mungkin.

Perkongsian video tersebut mendapat pelbagai reaksi di kalangan netizen yang meluahkan rasa ber4ng dengan tindakan ibu yang meninggalkan anak sendirian.

Netizen turut mengingatkan supaya jangan sesekali tinggalkan anak sendirian walaupun sekejap kerana bimbang perkara bvruk akan terjadi.

Tidak kurang juga ada yang berkongsikan pengalaman pernah berhadapan dengan situasi sama seperti itu.

Dalam pada itu, netizen turut memuji orang ramai yang berada di kawasan kejadian yang turut bersama-sama membantu wanita tersebut untuk mengejutkan anak perempuannya itu.

Apa pun diharap video tular itu dapat dijadikan pengajaran supaya tidak meninggalkan anak sendirian kerana nyawa anak tiada ganti.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Sumber : gulapop

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut: