Pegawai polis dikerah untuk mencari bukti pmbunhan surya di sungai. Rupanya Nur Athirah ada buang sesuatu di sana

Minggu lepas keco0h dengan satu kejadian jenqyah yang menyqyat hati meIibatkan seorang gadis berusia 19 tahun, Siti Nur Surya angk4ra perbvatan rakan baik sendiri. Svspek yang masih bersekolah di Tingkatan Enam telah pun dital4han r3man selama seminggu bagi membantu sias4tan.

Suspek disambung r3man untuk bantu sias4tan

Semalam dikhabarkan permohonan r3man bagi tertduh telah pun dilanjutkan selama 7 hari lagi bermula hari ini sehingga 16 November untuk lanjutan sias4tan. Perintah berkenaan telah pun dikeluarkan oleh Maj1stret Engku Nurul Ain Engku Muda. Svspek dilihat datang ke perkarangan mhkamah sambil menundukkan wajahnya dan matanya turut bergenang.

Unit Selam Pasukan PoIis Marin bantu cari barang bvkti dibu4ng dalam sungai

Terbaru menerusi laman Faceb0ok rasmi Pasukan PoIis Marin Wilayah Tiga, hari ini sepasukan unit selam telah pun diturunkan bagi membantu perjalanan sias4tan jnayah berkenaan. Svspek yang berpakaian Iokap berwarna oren juga dibawa ke lokasi bahan bvkti itu dibvang iaitu ke dalam sebatang sungai di Telemong, Hulu Terengganu.

Barang bvkti lain ada yang dibvang di pinggir lebuh raya berdekatan

Sebelum ini juga beberapa bahan bukti yang dipercayai digunakan untuk menced3rakan Siti Nur Surya telah dijmpai dibvang ke pinggir lebuh raya beberapa kilometer dari lokasi kejad1an. Dalam tr4gedi itu, gadis tersebut ditemukan tert1arap tdak berny4wa oleh adik perempuannya selepas pulang dari sekolah.

Kredit: Polis Marin Wilayah Tiga dan Buletin TV3

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komen anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih!

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri