Setelah dikenal pasti, bukan ‘angin’ yang menghamili siti tetapi individu ini yang melakukannya

Pertengahan Februari lalu, negara jiran diheb0hkan dengan pengakuan seorang wanita bernama Siti Zainah yang mendkwa dih4milkan oleh ‘angln’.

Siti mengakui dia h4mil selepas satu jam dan kemudian mel4hirkan anak-anak setelah angln bertlup ke dalam org4n svlitnya.

Namun selepas pihak berkuasa menjalankan si4satan, Siti sebenarnya bukan dih4milkan oleh angin yang selama ini menjadi ‘mngsa’ fitn4h. Sebaliknya yang mengh4milkan Siti adalah bek4s suaminya sendiri iaitu Muhammad Sofiuloh.

Difahamkan, Siti dan Sofiuloh telah bercer4i secara sah mengikut agama sejak empat bulan lalu. Ketika dis0al si4sat oleh p0lis, Sofiuloh akhirnya mengakv bahawa b4yi yang dikandung Siti itu adalah anaknya.

Sebelum itu, pihak p0lis mahu melakukan ujian DN4 untuk memastikan bapa kepada b4yi perempuan yang dilahirkan oleh Siti. Dengan pengakuan Sofiuloh, uji4n DN4 itu terpksa dib4talkan.

P0lis tidak men0lak kemungkinan yang proses keh4milan itu sudah berlaku sebelum pasangan itu bercer4i dan mungkin Siti sempat melakukan hubungan intlm bersama bek4s semuanya sebelum bercer4i.

Bagi mengesahkan perkara itu dan memastikan tidak ada polemlk di kalangan masyarakat, p0lis akan segera mengambil sampel DN4 dari Sofiuloh untuk dipadankan dengan DN4 b4yi perempuan Siti.

Langkah itu diambil bagi men4ngani isv tersebut yang dikhu4tiri boleh menyes4tkan masyarakat lebih-lebih lagi berita kel4hiran b4yi perempuan berkenaan tanpa proses hubungan bdan sudah terseb4r di merata tempat. – Ag3nsi

Sumber:thereporter

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya.

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima Kasih!!