Rupnya pemilik cinta hati Hannah Delisha ini bukan calang calang orang

“Tau-tau dah nikah.” Itulah antara reaksi peminat terhadap berita pernikahan Hannah Delisha hari ini. Mana tidaknya, sebelum ini pelakon jelita tersebut langsung tak pernah dikaitkan dengan sesiapa. Tapi mesti ramai nak tahu kan, siapa ger4ngan jejaka yang bertuah itu kan?

Tak sangka rupanya anak pelakon veteran Singapura….dah 5 tahun bercinta dengan Hannah Delisha

Meskipun tak didedahkan kepada umum, rupa-rupanya Imam Shah atau nama sebenarnya, Muhammad Imam Shah Abdul Mutalib sudah menyulam cinta dengan Hannah Delisha selama 5 tahun. Baru berusia 32 tahun ini, dia juga merupakan anak yang selalu taat terhadap nasihat ibunya yang juga pelakon veteran Singapura iaitu Mariana Yati.

Gig1h dalami pelbagai seni mempert4hankan diri demi jadi pelakon aksi berjaya

Walaupun tak setanding nama besar seperti Datuk Aaron Aziz, tetapi Imam Shah juga merupakan anak jati Kota Singa yang menyimpan hasrat bergelar pelakon aksi terkenal. Justeru dia g1gih mendalami ilmu s1lat, t1nju serta muay tha1 serta bagi memperbaiki mutu lakonannya. Kedua-dua mempelai ini rupa-rupanya pernah berlakon sekali dalam drama aks1 SAGA 2.0 yang ditayangkan tahun lepas. Dalam pada itu, Imam Shah turut terlibat dalam drama TV3 berjudul ‘Kau Yang Pertama’.

Sebenarnya amat pem4lu walaupun muka nampak macam tak tahu m4lu

Di sebalik karakter macho dan kacak pemuda ini, dia sebenarnya seorang pem4lu. Selain jarang berkongsi gambar di Instagram, Imam Shah akui lebih suka merahsiakan kehidupan peribadinya kepada awam. Berbeza dengan rutin selebriti lain, dia lebih gemar menghabiskan waktu terluang dengan bersenam di g1mnasium atau berehat di rumah.

“Keinginan saya hanyalah ingin memperk4sa kemahiran lakonan agar lebih mant4p. Saya tidak fikirkan soal ingin dikenali.”

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber: IG hannahdelishaimamemy & Beritaharian.sg

Sumber:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut: