Lucinta Luna Tunjuk ‘Pregnancy Test’ Dkwa Dirinya Sedang Hamil Sekali Buat Rakyat Indonesia ‘Pening’

Selebriti media sosial Indonesia iaitu Lucinta Luna sering berkongsi content yang menghiburkan dan mengelikan hati pengikut di Instagram. Terbaru, dia memuat naik video mendkwa seolah-olah memberi gambaran dirinya ‘hamiil’. Perkongsian tersebut membuatkan rakyat Indonesia ‘pening’ setelah menonton video tersebut.

Mvntah-mvntah

Video berdurasi 3:12 minit itu dimuat naik melalui akaun Instagram Lucinta Luna sendiri dan mencvri perhatian ramai pengguna media sosial terutamanya di Indonesia. Video tersebut menyaksikan Lucinta Luna kelihatan mual dan berlari ke tandas untuk mvntah di sinki.

Malah, rata-rata netizen geli hati menonton aksi Lucinta Luna yang mendakwa konon dirinya hamiil apabila menunjukkan dua garis pada pregnancy test. Apa yang menjadi persoalan adalah status Lucinta Luna yang dipercayai merupakan seorang transgender.

Suara muntah macam suara jantan

Meninjau di ruangan komen, rata-rata netizen Indonesia terhibur menyaksikan telatah Lucinta Luna yang dilihat seolah-olah ‘berlakon’ seperti dirinya hammil. Netizen turut mengusik suara selebriti media sosial ini kedengaran mirip lelaki ketika sedang mvntah di tandas tersebut.

Ada netizen menyifatkan Lucinta Luna suka berkongsi video ‘drama’ yang dibikin olehnya sendiri dan dipaparkan ke laman media sosial.

Video ‘hamil’ Lucinta Luna

Link Video : lucintaluna_manjaliita

Sumber: Lucintaluna

Bintang Indonesia, Lucinta Luna telah membuat pengakuan yang mengejutkan orang ramai setelah mengakui hamil setelah melakukan ujian kehamilan. Selepas mengaku hamil, dia dilihat segera memuat naik video call bersama seorang lelaki yang dikatakan kekasihnya.

Lucinta turut memberitahu berita tersebut kepada teman lelakinya dalam bahasa campur Inggeris-Indonesia

“Baby i’m pregnant you know, i’m hamil, hamil anak you, your child. your son.”-Lucinta Luna

Teman lelakinya yang kelihatan keliru dengan kata-kata Lucinta Luna turut bertanyakan bilakah dia melakukan ujian.

“Today i’m test in test pack you know”-Lucinta Luna

Mahu Teman Lelakinya Bertangunggjawab

Lucinta Luna turut meminta teman lelakinya bertanggungjawab kerana membuatnya hamil luar nikah.

“I want you responsibility ya”-Lucinta Luna

Selain itu, Lucinta Luna atau nama kelahirannya Muhammad Fatah ini meminta teman lelakinya terbang ke Jakarta untuk memikul tanggungjawab.

“I want you now flight to Jakarta and responsibility me.”-Lucinta Luna

Seperti diketahui, ini bukanlah kali pertama Lucinta Luna mengaku hamil. Pada tahun 2018, dia turut memuat naik foto dengan perut yang buncit mengaku dirinya hamil. Walaubagaimanapun, ternyata ia adalah gimik semata-mata.

Link Video : lucintaluna_manjaliita

Sumber : ohbulan & murai

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut: