Suami Elizabeth Tan Zahirkan Rasa Tidak Kisah Dengan Komen Lvcah Dari Lelaki Dekat IG Dan FB

Mac lalu penyanyi, Elizabeth Tan mengakui telah pun mendirikan rumahtangga selepas gambar perkahwinannya bersama seorang ahli perniagaan, Jim viral di media sosial.

Namun pasangan ini dikatakan tinggal berasingan selepas berkahwin dan hanya berjumpa bila perlu sahaja. Menurut Elizabeth, mereka telah membuat perjanjian sedemikian sebelum berkahwin lagi. Lantaran itu ramai peminat yang mahu mengenali gerangan jejaka yang telah berjaya memikat hati penyanyi kegemaran ramai ini.

Tak cembvru

Elizabeth menerusi satu video yang dimuatnaik di laman Instagram miliknya menjawab 15 soalan yang diberikan oleh netizen kepada mereka berdua. Paling menge.jutkan apabila suaminya langsung tidak kisah dengan komen-komen lu cah yang diterima Elizabeth.

Saya bagi korang komen apa korang nak, komen lu cah ke.. saya tak kesah. saya bukan jenis orang yang cembvru.

Elizabeth menerusi satu video yang dimuatnaik di laman Instagram miliknya menjawab 15 soalan yang diberikan oleh netizen kepada mereka berdua. Paling mengejvtkan apabila suaminya langsung tidak kisah dengan komen-komen lu cah yang diterima Elizabeth.Menjawab soalan peminat, Elizabeth dan suami mengakui mereka berdua tidak terkesan dengan komen berbavr lu cah yang ditinggalkan oleh pengguna media sosial.

Ketika ditanya mengapa tidak melangsungkan perkahwinan secara besar-besaran, Elizabeth memberitahu mereka berdua hanya mahukan perkahwinan yang ‘simple’ memandangkan sekarang negara masih berdepan pandemik.

video : elizabethtan

Dalam video yang berdurasi 8 minit itu juga, Elizabeth dan suami menjawab soalan peminat mengenai anak. Jelas mereka berdua mempunyai anak bukan keutamaan pada ketika ini.

Kalau you dapat anak, kehidupan selepas ini bukan mengenai korang berdua lagi. Ada anak bukan benda yang murah, kita kena fikir semua benda terutamanya kewangan dan macam-macam lagi. Kami sekarang pun tak duduk sama.

Namun Elizabeth sempat berseloroh mahukan anak mungkin lima atau enam tahun lagi sebelum suaminya mencelah dua atau tiga tahun lagi.

Sumber: Elizabeth Tan

Terdahulu Elizabeth Tan merahsiakan perkahwinannya pada umum

SELEPAS tular rakaman video dan foto majlis perkahwinannya pada pagi Ahad, akhirnya penyanyi Elizabeth Tan tampil menjelaskan mengenai isu ini.

Mengakui sudah bergelar isteri orang, Elizabeth atau lebih mesra disapa Lizzy, 28, berkata pada awalnya dia dan suami dikenali sebagai Siew Jim ingin merahsiakan mengenai perkahwinannya itu.

Bagaimanapun berita itu tersebar dan dikongsi oleh kenalan termasuklah bapa sendiri, David Tan Suan Chew melalui media sosial tanpa pengetahuannya.

“Gambar dan video yang telah tersebar yang menyatakan Lizzy sudah berkahwin adalah benar.


Elizabeth mengadakan majlis perkahwinan secara tertutup pada Sabtu.

“Majlis diadakan semalam secara tertutup sebagai langkah mematuhi SOP dan hanya dihadiri oleh 10 orang tetamu yang merupakan ahli keluarga dan kenalan rapat sahaja.

“Saya merancang nak umum pada semua bila dah bersedia. Saya ambil keputusan untuk tidak menghebohkan isu perkahwinan ini kerana pada saya adalah isu kecil sahaja,” katanya.

Perkahwinan ini adalah satu perkara yang sangat peribadi… saya ingin memohon maaf sekali lagi!
ELIZABETH TAN
PENYANYI

Sebelum itu, tersebar foto dan video memperlihatkan penyanyi lagu Semua Sudah itu bersama seorang lelaki berada di hadapan paderi yang sedang membacakan ikrar perkahwinan.

Meskipun tidak menyatakan butiran lanjut mengenai majlis perkahwinan yang berlangsung, namun tindakan Elizabeth memegang tangan dan mencium lelaki berkenaan menguatkan spekulasi pasangan itu kini sudah bergelar suami isteri.


Elizabeth memilih suami yang sentiasa menyokong karier seninya.

Dalam pada itu, Elizabeth memohon maaf kepada peminat dan pihak media kerana merahsiakan perkahwinannya itu.

“Perkahwinan ini adalah satu perkara yang sangat peribadi… saya ingin memohon maaf sekali lagi kerana tidak dapat menjemput ahli keluarga yang lain serta rakan-rakan media.

“Pada saya memilih untuk berkahwin ini tidak mengubah apa-apa. Saya masih Lizzy yang sama dan berharap semua dapat terima dan hormat keputusan ini,” ujarnya.

sumber : Mstar

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut: