Hisyam Hamid akui berdepan dengan cabaran mental. Rupanya dah masuk setahun tak bertemu anak isteri.

Pelakon Hisyam Hamid mengakui berdepan cabaran mental dek kerinduan terhadap keluarga, terutama dua orang anaknya di Singapura selepas hampir setahun terpisah akibat pandemik Covid-19. Menurut Hisyam, kali terakhir dia berjumpa dengan anak-anaknya iaitu Nurish Syameliah dan Hayden di Singapura adalah pada 8 Julai tahun lalu.

“Cabaran yang perlu saya hadapi sekarang ini adalah daripada segi ment4l kerana berjauhan dengan isteri dan anak-anak. Sudah hampir setahun saya tidak berjumpa dengan anak-anak di Singapura sebab keadaan semasa tidak menentu gara-gara Covid-19. Kali terakhir saya berjumpa isteri pula sekitar bulan November tahun lalu. Isteri sempat datang ke Malaysia selama lebih kurang dua minggu,” katanya.

Bagaimanapun, Hisyam memberitahu isterinya, Rosmawati Hanafi terpaksa pulang ke Singapura dalam keadaan tergesa-gesa selepas kerajaan negara republik itu mengumumkan individu yang pulang dari luar negara perlu menjalani kuarantin selama dua minggu.

“Isteri beli tiket kapal terbang pada hari yang sama untuk pulang dan saya tidak sempat untuk berjumpa dengannya kerana ketika itu saya ada penggambaran. Jadi sehingga sekarang saya masih belum berjumpa dengannya,” kata Hisyam.

Pelakon berusia 35 tahun itu bagaimanapun bersyukur kerana isteri dan anak-anak memahami situasi yang melanda ketika ini. Pada masa sama, Hisyam turut berharap supaya program vaksinasi dapat dilakukan dengan cepat dan meluas supaya dia dapat pulang untuk menjenguk isteri dan anak-anaknya.

“Kalau ikutkan saya merancang untuk pulang ke Singapura memandangkan anak saya yang bongsu akan menduduki peperiksaan. Jadi kalau saya pulang sekurang-kurangnya saya boleh memberi sokongan kepadanya,” ujarnya.

Pada tahun lalu, pelakon yang mencipta nama menerusi drama Ariana Rose itu mendedahkan pernah ‘tersangkut’ di negara kelahiran sendiri, selama beberapa bulan disebabkan Covid-19 sebelum kembali semula ke Kuala Lumpur untuk meneruskan karier lakonannya.

Sumber:kosmo & http://www.dnq.pw/

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau semua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Achey sedia jual sesuatu ini demi tampung kos rawatan ibunya. Rupanya ini sakit ibu Achey alami.

SELEPAS kehilangan bapa pada 19 Mac lalu, pelakon dan pelawak Achey diuji sekali lagi apabila ibunya, Ngaisah Hassan mengalami mas4lah kesihatan yang menyebabkan berat badan turun mendadak sebanyak 20 kilogram. Achey atau nama sebenarnya Mohd Nasir Hamzah, berkata selepas menjalani pemeriksaan doktor mengesahkan ibunya meng1dap peny4kit kenc1ng m4nis selain berdepan dengan masalah dalaman. Selepas menjalani beberapa pemeriksaan, terdapat masalah antara saluran h3mpedu dan pankr34s dan kini ibunya dir4wat di KPJ Johor Specialist h0sp1tal.

Achey harap semua orang mendoakan ibunya.

“Dua bulan selepas abah pergi, dia ada mengalami angin dekat ulu hati dan sejak akhir-akhir ini berat badannya turun mendadak sehingga hampir 20 kilogram. Melihat keadaannya itu, saya bawa mak jumpa pakar melakukan pemeriksaan. Tiba-tiba doktor sahkan dia ada kenc1ng manis dan ujian dr4h pun menunjukkan ada masalah dalaman. Bila scan, ada masalah antara saluran hemp3du dan saluran pankr34s tapi doktor tak dapat nak sahkan. Sekarang mak di KPJ Johor Bahru untuk menjalani pemeriksaan selanjutnya. Sebab di KPJ sahaja ada pakar untuk masalah itu. Ini kali pertama mak naik ambu.lan dan saya pun teman dia sekali. Mak berusia 73 tahun dan sekiranya ada operasi besar, ia agak risiko tinggi untuk dirinya,” kata Achey. Kebetulan saya memang dekat Johor hampir tiga bulan sebab saya uruskan perniagaan.

Sebelum ini, Achey memuat naik foto dia bersama ibunya di sebuah h0sp1tal dengan kapsyen dia sanggup menggadaikan hartanya demi merawat insan tercinta. Bapa Achey iaitu Hamzah Salam, 80, menghem.buskan nafas ter4khir di h0sp1tal Segamat, Johor pada 19 Mac lalu. Dalam pada itu, ahli kumpulan Bocey ini memberitahu dia sanggup menggadaikan harta yang ada demi memberikan raw4tan yang terbaik buat ibunya yang berusia 73 tahun. Achey yang sudah hampir tiga bulan berada di kampung halamannya Segamat, Johor berasa ralat kerana sudah menggunakan duit simpanan untuk beberapa perniagaan.

Achey bersyukur ada isteri yang sentiasa memberi sokongan.

“Kita sebagai anak, apa saja harta yang ada kita akan cuba cairkan untuk rawatan dia. Mungkin ini cara untuk kita berbakti untuk dia. Kebetulan saya memang dekat Johor hampir tiga bulan sebab saya uruskan perniagaan. Yang agak merung.singkan saya ketika ini adalah duit simpanan saya sudah laburkan sedikit untuk perniagaan. Tapi duit simpanan untuk raw4tan sekarang masih ada. Memang rasa amat ralat la… kalau saya tahu jadi macam ini, saya akan simpan duit itu. Kalau selepas ini nampak saya post nak jual motosikal ke, get ready la. Saya akan jual untuk perbelanjaan raw4tan selanjutnya. Kita tak tahu mungkin ujian akan datang selepas kejayaan. Nak buat macam mana, kena reda. Adik-beradik dan isteri juga banyak membantu,” ujarnya.

Sumber : Mstar

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau semua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Ada pula lelaki yang buat macam ni pada Pasar Raya milik Cristina Suzanne. Sekali ini yang diambil sampai Cristina bengang.

Pelakon Cristina Suzanne bertindak mendedahkan identiti seorang leIaki yang dipercayai mengambil tanpa izin di pasar raya mini miliknya, Glenn’s Grocery. Cristina menerusi ruangan Instagram Story turut mendedahkan barangan yang diambil oleh leIaki terbabit seperti 24 bungkus milo 3 in 1, 26 bungkus milo, 18 bungkus Nescafe 3 In 1, sembilan botol Nescafe Gold dan 14 bungkus coklat Cadbury. Menurut Cristina leIaki tersebut bijak menjalankan kegi4tan tersebut apabila memasukkan kesemua barangan yang diambil ke dalam k0tak air mineral.

“Keluarkan mineral water dan susun cun-cun dekat rak. Kemudian kotak kosong tu dia isi barang-barang yang dia ambil. Lepas tu kau bayar mineral water je? Baik punya acting! Meh aku kasi kau fam0us br0!,” katanya.

Dalam pada itu Cristina turut berpesan kepada pemilik-pemilik kedai runcit lain supaya berhati-hati dengan lelaki tersebut. “Kedai-kedai runcit yang lain sila ambil perhatian modus operandi ini. Style mengambil tanpa izin dalam kotak. Kepada semua yang ada kedai runcit berhati-hati, check kotak tu dulu,” pesannya. Difahamkan Cristina yang turut menerima ugvtan daripada lelaki terb4bit akan membuat lap0ran p0lis hari ini.

Sumber : Gempak

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau semua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Baru je beberapa bulan buka kedai Syamel terpaksa jual kedai makan. Nafikan sebab terkesan dengan pkp. Rupanya ini sebab sampai kena jual kedai tu.

BARU dibuka Disember lalu, penyanyi Ernie Zakri dan suaminya Syamel mendedahkan kedai makan Se-Table yang terletak di Platinum Walk, Setapak sudah pun dijual. Ernie atau nama sebenarnya Nur Ernie Shahirah Zakri berkata, keputusan itu dibuat bukan disebabkan terjejas dengan perintah kawalan pergerakan PKP sebaliknya mengalami masalah dengan rakan kongsi.

“Kafe tu lama dah kitorang jual, ada la sebab-sebab tertentu, isu di mana kami tak boleh bekerjasama dengan a few partner kami, jadi kami ambil langkah untuk jual kedai itu. “Kami jual bukan sebab terkesan dengan PKP, sebelum ni masa PKP masih berjalan lancar juga,” katanya kepada mStar.

Penyanyi lagu Gundah itu berkata, biarpun dalam keadaan pandemik Covid-19, dia dan suami masih tidak terjejas teruk berikutan masih mempunyai perniagaan lain. “Dari segi kerjaya semua terpaksa dihentikan sementara tunggu lockdown ni.

“Kalau nak kata survive tu, Alhamdulillah walaupun duduk di rumah, kami masih buat program-program bekerja dari rumah. “Sekarang ni kami usahakan keropok lekor crispy frozen, dan permintaan dari pelanggan pun semakin banyak, walaupun tak boleh keluar rumah ini la yang kami jalankan,” ujarnya.

Sementara itu, menyentuh perkembangan peribadi, Ernie bersyukur dapat melalui fasa ‘berkurung’ di rumah bersama suami. “Alhamdulillah selepas berkahwin segalanya dipermudahkan, syukur sangat, kami dah settle down, sebelum ni agak kelam-kabut.

“Sebab kes makin tinggi kami prefer untuk duduk di rumah dan bersyukur ada kawan masa lock down ni, ini lah benda yang paling baik kita lakukan untuk duduk di rumah sehingga kes menurun,” ujarnya.

Ernie dan Syamel disatukan sebagai pasangan suami isteri pada 26 Mac lalu di Masjid Puncak Alam, Selangor. Pasangan ini kemudiannya diraikan dalam satu majlis resepsi yang berlangsung pada Sabtu lalu di Bayswater @KLCC, Kuala Lumpur.

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau semua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Melayu Klasik Jadi Tema Majlis Perkahwinan. Ernie Zakri Dedahkan Persiapan Sudah Hampir 70 Peratus Siap Susulan Pasangan Ini Juga Sikatakan Sudah Ada Tarikh Untuk Majlis Resepsi

Penyanyi, Ernie Zakri  kini sedang meniti hari untuk disatukan bersama penyanyi Syamel, yang bakal berlangsung tidak lama lagi.Ernie memberitahu, persiapan majlis perkahwinan bersama Syamel juga sudah hampir selesai, bagaimanapun masih ada beberapa perkara yang harus diselesaikan.

“Persiapan kahwin boleh saya katakan sudah 70 peratus siap memandangkan kami sudah ada tarikh untuk majlis resepsi.“Cuma tarikhnya sahaja saya dan Syamel akan umumkan kemudian. Agak sukar untuk kami buat pengumuman mengenai tarikh kerana macam-macam perkara boleh berlaku di dalam situasi sekarang.

“Apa yang pasti setakat ini, kami dah ada tema majlis perkahwinan. Saya daripada dulu memang nak sangat tema Melayu klasik, jadi itulah temanya, insya-Allah,” katanya kepada MH.Selain itu, penyanyi berusia 28 tahun ini memaklumkan majlis tersebut akan dilangsungkan awal tahun hadapan.

“Insya-Allah majlis itu nanti akan diadakan pada awal tahun hadapan.“Jadi doa-doakan untuk kami agar semuanya berjalan lancar,” katanya yang akan umumkan tarikhnya kepada umum andai semuanya sudah muktamad.Terdahulu, Ernie ditemui pada majlis Nona Superwoman Award 2020 yang berlangsung si Pusat Kovensyen Shah Alam (SACC), pada Jumaat.

Bintang itu diundang untuk membuat persembahan pada majlis anugerah tahunan itu.Terdahulu, Ernie dan Syamel telah mengikat tali pertunangan pada 16 Ogos lalu.Dalam perkembangan lain, Ernie juga sedang mempersiapkan diri untuk bersaing menerusi lagu Gundah di Anugerah Juara Lagu ke-35 yang bakal berlangsung Februari depan.

Dikatakan Bakal Menamatkan Zaman Solo Awal Tahun Depan. Ernie Zakri Tampil Dedah Cerita Di Sebalik Perkenalannya Dengan Syamel Sehingga Mengambil Keputusan Untuk Bertunang

Siapa yang menyangka detik perkenalan menerusi sebuah pentas hiburan akhirnya membawa benih cinta hati pasangan penyanyi popular,Syamel,27 dan ernie Zakri,28. Sebelum ini,pasangan penyanyi duet menerusi lagu Aku Cinta itu sedaya upaya mengelak menjawab spekulasi dan kesahihan hubungan cinta yang terjalin. Namun,dari riak wajah dan bahasa tubuh yang ditunjukkan menerusi laman sosial,jelas ada bunga dalam taman hati.

Nyata, telahan ramai mereka ‘berpacaran’ tidak tersasar apabila berita pertunangan mereka tersebar. Syamel dan Ernie akhirnya mengikat tali pertunangan pada 16 Ogos lalu.Seperti dijanjikan, Syamel mahupun Ernie tidak menyembunyikan majlis ringkas yang berlangsung di kediaman keluarga Ernie dan berkongsi berita gembira itu.

Berkongsi kisah percintaan, Ernie ketika ditemubual menerusi kapsul hiburan BHTV, Apa Kes? mendedahkan, dia nekad memulakan langkah pertama selepas berasakan wujud keserasian antaranya dan penyanyi yang mula dikenali menerusi lagu Hidup Dalam Mti itu.

“Cerita bermula apabila saya dan Syamel menyertai program Duo Star, empat tahun lalu. Mungkin sebab saya selesa dan enggan berterusan menyembunyikan perasaan dalam hati membuatkan saya nekad untuk berterus-terang dengannya. Saya beritahu Syamel, saya menyukainya.

“Niat saya meluahkan perasaan supaya boleh bekerja dengan tenang. Sejujurnya, saya tidak mengharapkan balasan apabila meluahkan perasaan. Saya tak mahu tertekan.”Bagaimanapun, saya tak sangka pula tidak bertepuk sebelah tangan. Syamel menerima saya dan kami terus berkawan hingga memutuskan untuk bertunang, Ogos lalu,” kata penyanyi lagu Gundah dan Boneka itu kepada BH Online.

Mengulas tindakan berani Ernie, Syamel atau nama sebenarnya, Syameel Aqmal Mohd Fodzly berkata, pada awalnya, dia sangat terkejut dengan luahan hati tidak diduga. Bagaimanapun, bersikap terbuka dan percaya teman duetnya mempunyai alasan kukuh untuk berbuat demikian.

“Walaupun selalunya lelaki ada sikap berani, namun saya terkejut apabila ada wanita yang mampu berterus-terang dengan dalam meluahkan perasaan. Pun begitu, saya faham tujuan Ernie berbuat demikian.”Kami bertemu setiap minggu ketika menyertai program Duo Star. Sejujurnya, saya dan Ernie memang menyimpan perasaan, cuma awalnya belum meluahkannya.

“Saya tak anggap tindakan Ernie meluahkan perasaan sebagai perbuatan gelojoh. Sebaliknya, saya sifatkan agak lembap dalam soal ini,” jelas pemenang trofi Artis Baharu Terbaik, Anugerah Industri Muzik 22 (AIM 22).Berdasarkan khabar yang disampaikan, pasangan yang pernah memenangi trofi Vokal Terbaik, Anugerah Juara Lagu 32 itu bakal menamatkan zaman solo, awal tahun depan. Enggan terus berteka-teki, persoalan itu terus diajukan kepada si empunya diri.

“Jika mengikut perbincangan ahli keluarga kedua-dua pihak, kami mahu melangsungkan majlis pernikahan, awal tahun depan. Bagaimanapun, saya mahupun Ernie tidak berani berjanji memandangkan pandemik COVID-19 masih belum pulih. Malah, ramai bakal pengantin yang sudah menetapkan tarikh terpaksa menunda majlis.

“Apapun, ia bergantung kepada bagaimanakah situasi pada tahun hadapan. Jika keadaan mengizinkan, mungkin kami teruskan pada tarikh yang ditetapkan. Jika tidak, kenalah tunggu hingga keadaan pandemik COVID-19 kembali pulih,” jelas penyanyi yang bakal mencecah usia 27 tahun pada 26 November ini.

Adat pasangan pada alam pertunangan, pasti tidak boleh mengelak berdepan dengan situasi yang boleh menjejaskan keharmonian. Untuk mengelakkan perkara tidak diingini berlaku, Syamel dan Ernie menjadikan komunikasi dan perbincangan sebagai kata.

“Tidak dinafikan, kita memang sentiasa terdedah dengan ftnah yang boleh merosakkan sesuatu perhubungan dalam situasi teknologi media sosial. Jadi, kami memang amalkan perbincangan untuk mengekalkan keharmonian dalam perhubungan sejak awal perkenalan lagi.

“Jika ada perkara yang tak puas hati, kami akan duduk berbincang. Tak perlu nak simpan, takut nanti makan dalam. Lebih baik luahkan supaya apa yang terbuku dalam hati dapat dilepaskan.”Sebagai penyanyi, kami memang agak sensitif. Perkara kecil pun boleh jadi serius. Daripada perkara kecil menjadi melarat-larat, lebih baik selesaikan dengan cara lebih berdiplomasi,” kongsi pasangan ini.

Rupanya Ini Faktor Ernie Zakri Terdorong Untuk Mula Bertudung. Terkedu Bila Ernie Zakri Bongkarkan Kisah Sebelum Mula Berhijab Dan Reaksi Warganet Dengan Perubahan Penyanyi Itu.

Penyanyi Ernie Zakri menyifatkan situasi semasa banyak menyuntik kesedaran untuk dia istiqamah bertudung sejak Mac lalu. Jelas Ernie, biarpun sudah memasang niat untuk terus kekal berhijab sejak tahun lalu, faktor kerjaya sedikit sebanyak mempengaruhi keputusannya.

“Dari last year saya ambil keputusan untuk berhijab. Cuma pada masa itu agak teragak-agak sikitlah. “Banyak memikirkan tentang kerja-kerja semua. Pada tahun ini, dalam keadaan kita semua tengah susah, masa PKP hari tu, tiba-tiba tersedar timbul perasaan takut. ‘What if kalau tak sempat?’…

“Niat itu sudah ada dari tahun lepas, cuma saya sendiri tak terbuka hati atau betul-betul fokus nak pergi ke jalan yang baik tu. “Ketika PKP hari tu kita banyak habiskan masa seorang dan pada masa itu saya fokus… Alhamdulillah dapat dan sempat untuk buat keputusan untuk berhijab,” katanya.

Justeru, Ernie tidak memikirkan soal rezeki selepas berhijab memandangkan masyarakat kini lebih terbuka untuk menerima artis yang berhijab. “Masyarakat dan penganjur terbuka untuk menerima artis bertudung. “Ramai ikon wanita yang Ernie contohi seperti Neelofa dan Mira Filzah. Semua wanita-wanita yang aktif dalam kerjaya mereka memberi inspirasi kepada Ernie untuk terus bertudung.

“Rezeki semua Allah yang rancang. Insya-Allah, bila dah bertudung mana tahu terbuka lagi penganjur yang lain untuk mengambil Ernie bekerja,” ujarnya. Ernie akui cabaran selepas berhijab tidak mudah. Ada juga segelintir warganet yang skeptikal dan menganggap hijrah Ernie hanya sementara.

“Ada yang cakap sekejap sahaja tu, ada yang tegur masih tak sempurna. Ya, saya sedang melalui fasa itu dan saya pun nak jadi lebih baik. “Apabila membuat keputusan besar dalam hidup saya perlu masa dan alhamdulillah saya dipermudahkan. “Jadi, saya buat tak tahu walaupun sedikit sedih, buat apa melayan benda yang menyedihkan,” tambahnya.. Selepas berhijab, Ernie dan Syamel mengesahkan mereka bertunang pada Ogos lalu. -GEMPAK

Kecoh temuramah antara Ernie dan Syamel sehingga meraih perhatian warganet. Tak sangka ini yang dikongsikan mengenai hubungannya selepas bertunang.

Seperti yang diketahui, kisah percintaan antara penyanyi Ernie Zakri dan Syamel tidak terlalu dikongsikan mereka namun selepas sekian lama berteka-teki dan pada Ogos lalu mereka selangkah lagi untuk menghalalkan hubungan mereka.

Siapa menyangka, penyanyi yang sering berduet diatas pentas ini sudah lama bercinta dan telahpun bertunang pada 16 Ogos lalu di kediamannya. Hubungan dan kisah mereka sangat mendapat perhatian ramai apabila Ernie Zakri dan Syamel disukai ramai kerana keserasian mereka diatas pentas disamping kedua-duanya juga memiliki suara yang sangat merdu.

Biarpun begitu, menerusi perkongsian Mbuzz (2020) di Youtube pasangan ini menjadi perhatian warganet lagi apabila ditemuramah mengenai kehidupan mereka selepas bertunang. Ujar Ernie bahawa dia bersyukur dan tiada apa yang berubah selain daripada gelaran dan sempat berseloroh mengenai statusnya itu. Pasangan yang sering menunjukan sikap lucu dan sporting mereka turut menjawab mengenai kerjasama mereka yang sejak sebelum bertunang lagi sering berkerjasama.

Menganggap itu sebagai rezeki dan meskipun sudah berkahwin juga akan teruskan seperti itu dan di akhirnya pula, Syamel turut menjawab mengenai hal tersebut. Lagu berjudul Aku Cinta antara nyanyian duet mereka yang telah melonjakkan lagi nama pasangan selebriti ini sehingga lagu mereka itu turut melayakkan Syamel dan Ernie mendapat trofi Vokal Terbaik di AJL 32.

Sumber: HCL

Terbongkar Sudah Rahsia Mereka Berdua. Ernie Zakri Sanggup Kantoikan Syamel Minta Couple Dekat Tempat Yang Orang Tak Jangka Dan Mengejutkan Ia Berlaku 2 Tahun Lepas

Baru-baru ini, pasangan penyanyi Ernie Zakri dan Syamel telah diundang menjadi tetamu jemputan pada segmen Johara Pagi Era.Pasangan selebriti yang baru sahaja mengikat tali pertunangan dilihat ada berkongsi kisah detik perkenalan bersama pendengar di stesen radio berkenaan bagi menyahut cabaran ‘Do You Know Your Lover’.

Menjawab persoalan yang diberi pada papan tulis, penyanyi lagu Aku Cinta ini juga antara lain turut mengimbau momen awal hubungan percintaan mereka terjalin bersama.“Depan rumah pun kira dating lah juga. Depan rumah ni masa awak minta ‘couple’ dengan saya! Kira dating lah tu.

“Tahun 2018 macam tu dia minta ‘couple’ dengan saya masa tu dia kata suka gila dekat saya,” akui Ernie.Lalu, pendedahan tersebut membuatkan Syamel tersipu-sipu selepas cuba memberikan penjelasannya.Meninjau ke ruangan komen pula, rata-rata peminat berasa terhibur melihat gelagat dan kemesraan pasangan sama cantik sama padan ini.Ernie atau nama penuhnya Nur Ernie Shahirah Zakri telah mengikat tali pertunangan bersama Syamel pada 16 Ogos lalu.Video: Instagram Syamel, Era.je

About Mediabawang

Check Also

Tak nak legasi bapa hilang. Kini anak Mamat Khalid dedah bakal teruskan perjuangan bapa dan ada sesuatu yang dia minta pada orang ramai.

Amen akan teruskan perjuangan bapanya dalam bidang pengarahan. Kehilangan bapa tercinta Allahyarham Mamat Khalid semestinya …