Ucapan Raya dari ibu Fauziah Nawi buat ramai menitis air mata

Berikutan dengan PKP yang dilaksanakan oleh MKN menyebabkan ramai yang tidak dapat pulang ke kampung halaman menjelang aidilfitri tahun ini. Ramai yang meluahkan rasa sed1h, namun apa kan daya, kita terp4ksa mengikut peraturan yang ditetapkan agar dapat membendvng penyeb4ran wab4k c0v1d-19 ini dengan segera.

Dalam ada yang bersedih akibat tidak dapat berjumpa sanak saudara, serta ibu ayah di kampung halaman, video yang dimuat naik oleh pimadona melayu, pelakon veteran Fauziah Nawi atau lebih mesra disapa ibu menambahkan lagi rasa sed1h rakyat Malaysia terutama yang merantau di kota.

Memuat naik video ucapan hari raya dengan sed1hnya di TikTok dan kemudiannya di muat naik kembali di laman Twitter itu, meraih banyak retweets dan juga tanda suka.

Video tersebut menunjukkan ibu yang memberitahu an4k nya bertabah dan jangan bersed1h akib4t tidak dapat beraya bersama lagi tahun ini mengund4ng semua turut seb4k. Bertambah sedih apabila ada yang menambah runut bunyi lagu sedih disebalik video ucapnnya itu.

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata turut bersed1h mendengar ucapan hari raya dari ibu Fauziah kerana seperti ucapan dari bonda sendiri.

Teks by Staff FIONA

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! MB

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page Media Bawang

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut: