Gara gara hutang ibu belum dijelaskan. Kini influencer dkwa anak dalam kandungan isteri atta halilintar dikatakan supaya lahir kurang upaya.

Nama Youtuber terkenal dari Indonesia iaitu Atta Halilintar dan isteri, Aurel Hermansyah sekali lagi menjadi buah mulut warganet selepas ada seorang influencer tampil menuntut hutang daripadanya.

Lebih mengejutkan apabila individu terbabit didakwa tergamak ‘mengatakan’ anak dalam kandungan Aurel dilahirkan kurang upaya.

Memetik laporan Tribunnews, individu yang dikenali dengan nama Savas telah tampil menerusi satu video dan meminta Atta membayar hutang keluarganya yang berjumlah hampir RM200,000. Individu berkenaan mendakwa hutang tersebut merupakan hutang yang dipinjam pada tahun 1997 oleh ibu Atta iaitu Lenggogeni Faruk daripada seorang individu yang dikenali dengan nama Umi Afif.

Tidak terhenti di situ, Savas memerli Atta agar Aurel tidak melahirkan anak yang kurang upaya dek perbuatan mereka yang tidak melangsaikan hutang.

Jangan lupa langsaikan hutang ibunya ke Umi Afif. Semoga anaknya tak dilahirkan kurang upaya ya.

Dakwa Atta, dia langsung tidak tahu mengenai hutang yang dimaksudkan Savas malah dia juga seakan tidak percaya dengan khabar angin tersebut.

Saya tak tahu, tak kenal. Hutang apa, saya tidak tahu. Saya dari kecil diajar supaya jangan berhutang.

Sementara itu, Atta meminta agar pihak Savas menyediakan bukti untuk menunjukkan sama ada benar keluarganya ada berhutang ataupun sebaliknya. Meskipun begitu, Savas pernah mendakwa bahawa tidak mempunyai sebarang bukti mengenai hutang terbabit kerana wang yang diberikan adalah secara tunai dan tanpa ada hitam putih.

Berikutan daripada itu, Savas meminta agar keluarga Atta melakukan ‘sumpah laknat” dan pihak yang terbukti bersalah pasti akan mendapat balasan daripada Tuhan.

Atta Halilintar tak percaya ibu berhutang.

Jakarta: YouTuber popular Indonesia, Atta Halilintar tidak percaya dengan khabar angin mendakwa ibunya, Lenggogeni Faruk berhutang hampir RM200,000.

Atta berkata, dia tidak tahu-menahu mengenai hutang itu serta tidak mengenali individu yang tampil mendakwa ibunya pernah berhutang.

“Tak mungkin ibu bapa saya berhutang dengan sesiapa. Saya tak percaya dengan tuduhan itu,” katanya.

Menurut Atta, dia juga bukanlah seorang yang gemar berhutang kerana sering mencontohi sikap ibu bapanya itu.

“Saya sudah terbiasa dengan dugaan demi dugaan dalam hidup ini. Semoga ada pengajaran yang baik dan boleh menghapus dosa-dosa saya.

“Secara jujurnya saya tak tahu mengenai isu hutang ini. Saya sampai sekarang tidak pernah berhutang dengan bank,” katanya.

Terdahulu isu mengenai hutang keluarga Halilintar timbul selepas individu bernama Savas muncul dan meminta Atta membayar hutang keluarganya sebanyak RM196,723. Katanya, hutang itu adalah hutang ibu Atta iaitu Lenggogeni Faruk atau Gen Halilintar yang dipinjam pada 1997, daripada individu bernama Umi Afif.

Umi Afif sebelum ini mengeluarkan kenyataan menerusi video di YouTube meminta supaya Gen membayar semula hutangnya.

Sumber: Kosmo

Papa Dan Mama Akan Jaga Kamu Sekuat Kami. Aurel Hermansyah Hamil Lagi.

Selepas mengalami kehilangan yang dikandungnya pada bulan Mei lalu, penyanyi Indonesia, Aurel Hermansyah memaklumkan dirinya kini sedang berbadan dua.YouTuber sensasi itu berkata, dia hanya mengharapkan doa supaya kehamilan isterinya diberi kelancaran memandangkan sebelum ini timbul pelbagai spekulasi.

Khabar gembira itu dikongsikan Atta Halilintar menerusi video rakaman imbasan ultrabunyi bayi dalam kandungan isterinya.”Anakku, Ahamdulillah. Allahuakbar. Sihat, kuat ya anakku. Papa dan mama akan jaga kamu sekuat kami.”Selepas lebih tiga bulan merahsiakan, dengan banyak media hiburan yang terus bertanya dan beritanya semakin tidak menentu.”Doa terbaik saja ya buat keluarga kecil saya,” tulisnya di Instagram.

Pasangan Atta dan Aurel diijabkabulkan pada 3 April lalu namun sebulan kemudian Aurel diberitakan mengalami pemergian anak yang telah dikandungnya.

Sumber:-Gempak.

Hannah Delisha hamil. Posting terbaru Hannah Delisha buat ramai teruja .

SEJAK akhir-akhir ini, banyak berita gembira mengenai beberapa selebriti tanah air yang berbadan dua, termasuklah Wawa Zainal dan Ayda Jebat.

Tidak kurang juga tentang khabar angin beberapa selebriti wanita tanah air yang didakwa sedang hamil seperti Neelofa dan Intan Ladyana.Terbaharu, si cantik Hannah Delisha juga didakwa sedang berbadan dua susulan satu hantaran Instagram yang dimuat naiknya beberapa hari lalu.

Menerusi entri tersebut, Hannah memuat naik sekeping foto tangannya sedang memegang sekuntum bunga putih dan disertakan kapsyen mengundang tanda tanya ramai.“Little ones (si kecil),” tulis Hannah ringkas dalam entri tersebut.

Meskipun ringkas, namun rata-rata pengikut Instagramnya membuat andaian kononnya Hannah memberi bayangan sedang hamil anak sulung hasil perkahwinan dengan Imam Shah.

Hannah bagaimanapun sekadar membiarkan semua pertanyaan tersebut, sepi tanpa jawapan.

Jika benar apa yang didakwa warganet , tahniah Mizz Lahar ucapkan. Hannahlah pula, nikah pun rahsia-rahsia.

Sumber : kosmo

Melihat diruang k0men ramai peminat mendakw4 Hannah Delisha beri petunjuk yang dirinya sedang hamil.Sebelum ini Pelakon cantik manis iaitu Hannah Delisha baru saja diijabkabulkan dengan Imam Shah yang merupakan seorang pelakon Singapura.

Berita gembira itu dikongsikannya menerusi laman Instagram dengan meluahkan rasa syukur selepas lima tahun perkenalan bersama suami.

Menerusi perkongsian ringkas melalui laman Instagram, pelakon Singapura itu meluahkan kesyukuran selepas lima tahun perkenalan bersama Imam Shah, dan akhirnya pasangan ini sah bergelar suami isteri.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau semua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.