Ramai yang persoalkan kenapa jualan tudung dengan harga macam ni. Sekali jawapan Fazura buat ramai tersentuh.

Pelakon cantik dan juga isteri kepada aktor, Fattah Amin, Nur Fazura Sharifuddin atau Fazura dilihat semakin aktif memulakan perniagaan tudung. Tudung jenama Fazura itu laris terjual dalam beberapa jam sahaja dan mendapat respon yang baik daripada warganet kerana harganya yang murah serta mampu milik.

IG live dengan Viviana

Jadi, menerusi IG live bersama seorang influencer media sosial, Viviana Abdullah, Fazura telah menceritakan serba sedikit tentang kejayaan tudung keluarannya yang mendapat pujian warganet.

Video :

https://www.instagram.com/tv/CSEZJikljCf/?utm_source=ig_embed&ig_rid=3bfdae80-f0c2-4940-a1f9-a78b808d3eaf

Jawapan kenapa jual murah

Pengguna Twitter yang menggunakan nama akaun @seposenYS telah memuat naik kembali sedikit potongan video jawapan Fazura mengapa dia menjual tudung dengan harga yang murah.

Biar semua orang dapat guna

Menurutnya, tindakan menjual dengan harga murah adalah untuk memastikan ramai yang mampu membeli tudung tersebut dan ramai wanita muslim dapat memakainya. Dia sendiri mengakui jika membeli tudung lebih dari harga RM50 pasti akan terfikir-fikir dan menganggap harga RM27 sangat sesuai dan pasti ramai yang mampu untuk membelinya. Perkongsian tersebut telah mendapat maklum balas yang pelbagai daripada warganet dan menerima pujian diatas mtlamat utama Fazura.

Tapi tulah kadang rasa usaha Fazura dipandang rendah

Faz jual memang murah

Mana la nak carik tudung Faz lagi

Sumber: Oh My Media

Kini Fazura tampil dengan gaya ini pula. Ramai yang cair tengok perubahan terkini pada Fazura.

Seperti kita tahu, Hidayah merupakan milik Allah S.W.T. Bagi pelakon Nur Fazura, keputusannya untuk memakai hijab merupakan keputusan peribadinya sendiri tanpa perlu membuat sebarang pengumuman kepada peminat atau pihak media.

Menerusi posting terbaharunya di laman Instagram, ibu kepada seorang cahaya mata itu tampil memakai hijab bersama busana serba berwarna merah jambu. Penampilannya itu turut dipuji oleh pengikutnya di laman Instagram dan kebanyakan mereka berasa ‘cair’ melihat imej baharu isteri kepada pelakon Fattah Amin itu.

Sebelum ini, Fazura sering tampil memakai tudung selempang biasa bagi menutup kepalanya dan kini beliau kelihatan sudah 100% memakai hijab. Semoga perubahan yang dilakukan oleh Fazura ini dapat dijadikan contoh kepada kita semua untuk menjadi seorang Muslim yang lebih baik.

Sumber foto: Instagram Nur Fazura

Mata kena ketumbit pun masih cantik lagi. Fazura dapat banyak sangat petua dari peminat untuk hilangkan ketumbit.

Aktres jelita Nur Fazura jadi perhatian ramai apabila tannpil melakukan ‘live’ di Instagrannnya dengan nnasalah ketumbit iaitu bengkak di bahagian mata sebelah kanan. Menerusi lannan sosial tersebut, Fazura yang bersiaran `live’ selama hampir satu jam itu kelihatan ayu mengenakan hijab berwarna hijau lembut sambil mengajak pengikutnya berborak.

“59 mins. Thank you Iayan Faz borak entah apa tadi. Love you,” tulis Faz ni ruangan kapsyen. Menerusi ruangan ‘live’ itu juga, Faz turut berkongsi keletah anaknya Nur Fatima Aisya, 9 bulan, yang semakin bijak.

Sementara itu di ruangan komen, ramai wargamaya yang berkongsi petua cara untuk mengurangkan bengkak ketumbit pada mata. Pada masa yang sama, ada juga yang turut memuji penampilan cantik Fazura berhijab walaupun dengan sebelah matanya bengkak.

“Petua orang-orang tua, jika ketumbit di mata letak air susu badan kat mata tu, insyallah baik,” kata seorang wargamaya. “Mato bengkak ke tu? Tak nampak macam bengkak pun, nampak cantik je,” komen seorang wargamaya. “Ada ketumbit pun lawa ni, saya hanyalah potato,” puji seorang wargamaya.

“My daughter pun kena ketumbit jugak. Pegi klinik, doc bagi antibiotik, ubat bengkak dan ubat titis sampai dua,” luah seorang wargamaya. “Mata ketumbit pun nampak cantik sangat ni, suka tengok kak Faz la,” usik seorang wargamaya.

“Ketumbit ke? Ada cara untuk cepat balk. Faz ambit benang jahitan, ikat pada jari manis macam cincin tu, baca selawat 3x. Kalau mata yang kena tu kanan, ikat pada jari manis kiri. Insyallah, berkesan.

Bila dah balk, buang benang tu,” kongsi seorang wargamaya lagi. Sehingga kini, siaran ‘live’ tersebut telah menerima lebih 200,000 tontonan daripada pengikutnya. Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! Sumber : Trendingkini.pw via gempak

Dah jarang nampak Fazura berlakon. Bukan tak nak berlakon tapi rupanya ini sebab Fazura tak terima apa apa tawaran.

Lama tidak melihat Fazura di sebalik kaca televisyen (TV). Sudah tidak berlakon lagikah?Rupa-rupanya, belum ada naskhah yang berjaya menambat hatinya. Jika ada pun, produksi pula tidak boleh menerima susunan jadual kerjanya selepas bergelar ibu.

Menerusi perkongsian dalam sesi siaran langsung di Instagram, isteri Fattah Amin itu mendkwa dia tawr hti dengan skrip dan jalan cerita yang hampir sama. “Dah lama tidak berlakon.

Masa itu belum kahwin lagi. Bukan apa, ada tawaran tetapi karakter dia macam cinta tiga segi, perempuan kena pukvl, jadi m4ngsa. Bosan bosan..bosan. Skrip bosan, tak payahlah. “Ada juga tawaran, macam seronok skrip berbeza, isu lain tetapi tidak boleh terima susunan kerja dan masa saya, jadi terpaksa kita tolak,” katanya yang dipetik Utusan Malaysia.

Fazura bagaimanapun akan mempertimbangkan tawaran sekiranya dia berpuas hati dengan jalan cerita, skrip dan komitmen masa. Agaknya, Fazura akan muncul dalam drama atau filem yang macam mana? Sumber:cari

Fazura muat naik banyak gambar macam ni. Sekali warganet mengharapkan Fazura terus istiqomah.

Kerap tampil mengenakan hijab sejak kebelakangan ini, pelakon jelita Nur Fazura terus mengund4ng perso4lan dalam kalangan peminat sekiranya dia dalam proses untuk berh1jrah. Meninjau ke beberapa posting di laman Instagram, ramai menyambut baik penampilan Fazura dan mend0akan pelakon berusia 38 tahun itu agar berhij4b sepenuhnya.

Untuk makluman, sebelum ini pelakon drama Hero Seorang Cinderella itu hanya memakai h1jab sepanjang bulan Ramadan pada setiap tahun. Jadi agak berbeza kali ini apabila dilihat terus berpenampilan begitu.

Bagaimanapun, tiada sebarang pengesahan atau pengumuman daripada Fazura mengenai perkara tersebut sebaliknya warganet terus teruja dan memuji kecantikan pelakon tersebut. Fazura berkahwin dengan aktor pada 27 November 2017 dan dikurniakan seorang anak perempuan, Nur Fatima Aisya yang kini berusia lapan bulan. Sumber : DNQ.PW

Disebabkan Aeril Zafrel kerap TikTok dengan Hayla sekali ada pula yang bertanyakan anak lelakinya. Dengan tenang Aeril tampil dedahkan sesuatu soal anak lelakinya.

Keluarga selebriti, Aeril Zafrel dan Wawa Zainal bersama tiga orang anaknya iaitu Ahmad Fakhruddin Attar, Hayla Maghrifatul Adzkiyaa dan Aya Soffya sering menjadi perhatian ramai. Pasangan sama cantik sama padan ini bersama tiga cahaya mata comel itu mengundang ramai seronok mengikuti perkembangan mereka sekeluarga yang bukan sahaja Aeril Zafrel dan Wawa Zainal sahaja yang sporting malah anak-anak mereka juga.

Walau bagaimanapun, nampaknya selepas Aeril Zafrel memuat naik video TikTok terbaharu bersama anak keduanya, Hayla mengundang tanda tanya mengenai anak lelaki, Attar pula. Bagi sesetengah peminat Aeril Zafrel akui merasa tertanya-tanya mengenai hal itu berikutan lebih sering melihat dia bersama anak perempuannya.

Sehubungan Aeril Zafrel memuat naik satu rakaman video baharu dia bersama Hayla membuat rakaman TikTok bersama, peminatnya mengutarakan pertanyaan terbabit diruangan komen menerusi posting terbabit. Pun begitu, Aeril Zafrel sempoi membalas pertanyaan mengenai anak lelaki kepada peminat-peminatnya dimana dia tinggalkan komen positif sehinggakan sikapnya itu dipuji ramai. “Maaf Aeril, jarang sekali nampak Aeril bersama anak lelaki bertiktok, bergurau or bermain-main ya. Maaf ya”.  Ooo patutlah. Nak tahu juga, terima kasih sudi bagitahu. Memang ada anak-anak payah nak ajak depan kamera ni” Sumber :http://www.terengganutv.bbn.my/

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau semua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.