Mila Jirin Akhirnya Putvs Asa Untuk Tegvr Selepas Nonny Nadirah ‘Up’ Video Berkemban

Akaun Instagram (IG) pelakon dan penyanyi Nonny Nadirah sekali lagi menjadi tumpuan apabila dia memuat naik foto berendam di dalam sebuah tong air.
Penampilan mencolok mata Nonny yang hanya berkemban di dalam bekas air berwarna merah itu telah menerima lebih 100,000 tontonan dalam tempoh satu jam dimuat naik.

Bagaimanapun ruangan komen pada hantaran tersebut telah dinyahaktif oleh bekas kekasih kepada aktor Niezam Zaidi itu.

Sementara itu menerusi pemerhatian Gempak di laman sosial IG mendapati, Mila Jirin antara yang paling terkesan dengan hantaran terbaru dimuat naik sahabatnya itu.

Mila menerusi tulisannya meluahkan rasa kecewa kerana menerima kecaman dan maki hamun warganet gara-gara menegur Nonny secara terbuka baru-baru ini.
Lantaran itu Mila terpaksa menyahaktif ruangan komen kerana tertekan dengan tohmahan dilempatkan terhadapnya.

Tambah Mila lagi, dia berasakan hanya dirinya yang menganggap Nonny sebagai sahabat selama ini.

“Punya ramai DM / KOMEN maki hamun aku sebab aku TEGUR KAU secara terbuka…Sampai aku terpaksa off komen sbb aku pulak yang stress…
“Aku tak BODOH nak tegur tanpa betul betul lakukan apa yang perlu dilakukan sebagai sahabat! Sebelum aku cakap secara PUBLIC.

“Ada SEBAB aku LOUD!!Aku tak perlukan PUBLISITI pun seperti mana orang dok kutuk aku..Aku telan orang maki hamun aku…

“Aku telan orang kutuk aku asalkan AKU DAPAT BAGITAU PADA 1 DUNIA NI YANG KAU TU ANAK YANG BAIK! SAHABAT YANG BAIK!

“Harini aku antara yang SANGAT FRUST! Rasa macam selama ni aku bercakap dengan seorang PELAKON!

“Mungkin selama ini aku sahaja yang anggap kau SAHABAT…Tahniah sahabat! Aku dah tak mampu buat apa apa…mungkin 1 JUTA FOLLOWERS yang kau impikan,” katanya.

Dalam pada itu Mila turut mendoakan agar sahabatnya itu dapat kembali semula ke jalan Allah.

“Aku cuma ada doa…Aku doa moga Allah SWT jentik hati kau, aku doa Allah ketuk kepala kau. Sebab hanya Allah mampu ubah apa yang ada dalam kepala otak kau,” katanya lagi.
sumber : gempak

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas come-comen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis come and a disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua come yang ditulis disini. Segala come adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.