Isteri Kepada Syuk Sahar luah rasa – ‘Life Must Be Go On, Sebab Ada Dua Anak Nak Kena Tanggung’

Beberapa hari yang lalu, nama pelawak dan pengacara popular iaitu Shuk Sahar menjadi bualan hang4t selepas dia did4kwa berlaku cur4ng dan tidak pulang ke rumah. Perkara ini dided4hkan sendiri oleh isterinya, Rossalennah Natassyiah Asshaferah menerusi laman Instagram miliknya.

Terbaru, Rossa memuat naik satu posting bahawa dia akan meneruskan kehidupan bersama dua orang anaknya iaitu  Nur Qurratu Ain dan Nur Assyifatu Aimy.

Dua anak nak kena tanggung

No matter what happen, life must be go on sebab ada dua anak lagi sera nak kena tanggung. I am a strong women because a strong women raised me.

Di Instagram, Rossa memuat naik satu kapsyen di mana walau apa jua berlaku, kehidupan masih perlu diteruskan. Ini kerana, dia perlu menanggung dua orang anak. Tambahnya, dia seorang wanita yang kuat dan wanita yang kuat juga telah membesarkannya. Menjengah di Instagram Storynya pula, Rossa dipercayai masih meneruskan kerja-kerja ‘paid reviewnya’.

Pernah merayu untuk kembali semula

Terdahulu, Rossa telah bertindak ke rumah Farah selepas suaminya dikatakan tidak pulang. Namun dia dih4lau walaupun dia yakin Shuk berada di dalam rumah tersebut memandangkan Farah tidak mengizinkan dirinya untuk memeriksa dalam rumah itu.

Rossa turut meluahkan rasa kecew4 apabila dirinya pernah merayu kepada Shuk untuk kembali semula, namun segalanya gagal. Malah dia mend4kwa sering dit1pu sehingga perkara ini berlarutan dalam rumah tangga mereka.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Media Bawang

Sumber: Rossa.sera

PERHATIAN: Pihak Media Bawang tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Media Bawang juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.