Jangan bagi netizen buat kerja, kan dah kantoi

UMUM seperti semua tahu, hubungan antara Uqasha Senrose dan Kamal Adli hang4t di media sosial apabila kecoh Kama Adli telah melamar Uqasha Senrose secara langsung ketika Anugerah MeleTop Era 2020 tahun lalu.Ketika menyampaikan anugerah, Kamal tiba-tiba melutut dan melafazkan l4marannya sehingga membuatkan Uqasha terkedu.

“Uqasha Senrose, sudikah awak menjadi isteri saya?” ujar Kamal sambil menyer4hkan sebentuk cincin kepada teman wanitanya itu.

T3rkejut dengan lamaran tersebut, Uqasha pada mulanya menganggap itu adalah promosi untuk drama baharu mereka pada ketika itu. Kamal kemudiannya mengulangi soalan sama dan Uqasha tanpa ragu terus menjawab “Yes!” sebagai tanda setuju untuk menerima lamaran teman lelakinya.

Hubungan cinta dua pelakon ini mula berteb4ran ketika mereka kelihatan cukup serasi dalam drama Setelah Terlafaznya Akad tahun lalu. Mereka dilihat serasi apabila bergandingan sebagai suami isteri menyebabkan rami peminatnya juga brsetuju untuk perhubungan yang seriuss.

Namun, baru-baru ini Uqasha sendiri telah memuatnaik bberapa rakaman video dan juga gambar seperti pra perkahwinan untuk para peminatnya. Dapat dilihat, dirinya dipenuhi degan bberapa barang kemas dari Habib Jewel. Dia juga mengenakan busana berwarna putih membuatkan dia kelihatan lebih jelita apalagi dengan menggayakan aksesori dari Habib Jewel itu.

Namun, apa yang menjadi tarikan para pengikut Instagramnya adalah apabila mereka terperasan yang gambar Uqasha tersebut tidak normal apabila dikatakan menggunakan ‘filter’ untuk bhagian mata. Mungkin bertujuan untuk menampakkan matanya kelihatan begitu cantik.

Tegvran dari pengikutnya diterima baik olehnya. Bahkan dia sendiri telah memuatnaik gambar asal di mana sebelum matanya di edit untuk penambah baik.Uqasha sendiri tidak mahu keadaan jadi semakin kec0h seperti yang didakwaa oleh pengikutnya bahawa dia menggunakan ‘filter’ untuk tambah baik gambar. Itu lah sebabnya kenapa Uqasha memuat naik gambar asal untuk membetulkan keadaan supaya tidak menjadi terlalu panjang.

Dia juga brkata gmbar yang di tambah baik hanyalah menterlahkan di bahagian mata supaya warrna k4nta lek4p yg diipakainya menjaddi lebiih menyerlahh dan tiidaklah kelihatan begitu geelap.

KOMEN NETIIZEN:

Ramai juga yg turut terhibur apabila Uqasha sendiri memberi komen untuk perjelas keadaan sebenar. Uqasha juga berterima kasih ramai yang prihatan buatkan dia terharu. Apa-apapun semoga persiapan Uqasha dan Kamal Adli dipermudahkan kelak.

Sumber: IG Uqasha Senrose

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! SK

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook