“Alahai Nenek Herot Ni”- Zarina Anjoulie Balas Sindiiran Bekas ‘PA’ Aliff Syukri

Pelakon dan usahawan Zarina Anjoulie menerusi laman Instagram nya menyellar tindakan bekas pembantu peribadi Dato Sri Aliff Syukri, Melati Abd Ghani yang bertindak memerlinya menerusi sebuah hantaran di Instagram sebelum ini.

Tidak Akan Teragak Untuk Saman

Difahamkan, Melati telah memerli Zarina setelah pelakon itu akui rujuk semula dengan bekas suami, Eilyas Azhar. Dalam hantaran tersebut, Zarina turut berkata tidak akan teragak-agak untuk mengambil tindakan undang-undang terhadap Melati sebelum memadam hantaran tersebut tidak lama kemudian.

“SIS,MISKIN BUAT CARA MISKIN SIS SEBAB KALAU SURAT SAMAN DAH SAMPAI KAT (DEKAT) KAU SEKALI LAGI MUKA KAU PVCAT NAK NANGGIS AKU KEEJEKAN” TULIS ZARINA

Dalam pada itu, meninjau ke laman Insta-story Melati dia akui tidak berasa gentar dengan segala keccaman orang lain kerana hanya menggunakan akaun Instagram sendiri untuk memuatnaik sebarang luahan peribadi.

Melati Tidak Genttar 

Malah, Melati turut berkongsi tangkap layar hantaran pengikut Zarina yang memintanya untuk berhenti memmerli pelakon itu dan hanya fokus pada perniagaan bergedil yang diusahakannya.Namun bagi Melati,dia tidak takvt pada sesiapa dan hanya percaya dan takvt pada Allah SWT.

“DIK KO NI MACAM TAKDE ALLAH LAK (PULA). REZEKI DARI ALLAH BUKAN DARI SESIAPA DIK. AKAK TAKVT ALLAH JE” TULIS MELATI

Pada Selasa lalu, Zarina akui telah kembali bergelar isteri selepas dia mengejvtkan ramai pihak apabila mengumumkan perkahwinannya bersama Eilyas pada 17 Julai tahun lalu sudah berakhir. Sebelum itu, Zarina juga pernah mendirikan rumah tangga dengan seorang pemuda dari Brunei pada 2015, namun bercerai pada Disember 2016. Hasil perkahwinan, mereka dikurniakan seorang anak lelaki, Awangku Gabriel Martin Ezra.

Sumber : Murai

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

 

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.