Zarina Anjoulie akhirnya dedah apa yang berlaku dalam perhubungan mereka sampai mereka patut buat keputusan ini

Pelakon Zarina Anjoulie memaklumkan dia telah sah bercer4i dengan bek4s su4minya, Eilyas Azhar pada 3 Mei lalu. Susulan itu, bek4s su4mi kepada pelakon wanita ini turut mengvgvt untuk memb4k4r beg pemberian Anju kepadanya.

Bukan itu saja, difahamkan Eilyas juga telah mengambil ‘paid review’ setelah mempunyai pengikut di Instagram yang banyak susulan kontr0v3rsi bersama Anju. Setelah agak lama mendi4mkan diri, akhirnya Anju buk4 mulvt memberi resp0n.

Menerusi perkongsian video yang dimuat naik melalui Instagram Anju, terlebih dahulu dia berterima kasih kepada pengikutnya yang tidak henti mendo4kan dan memberi sok0ngan kepada pelakon wanita itu. Dia akhirnya memberi resp0n punc4 keputusannya untuk bercer4i dengan bek4s su4mi.

Berh3nti bertanya kepada saya, “kenapa Anju cer4i?”. Saya fikir ianya sudah jelas kenapa Anju cer4i. Saya cuba untuk rujvk semula, ba1ki segalanya tapi kadang-kadang perkara itu sudah tidak boleh. Lelaki yang w4r4s mana, yang datang dari keluarga bert4bl1gh, yang rasa b4ngga cer4ikan ist3ri di Insta Stories? dan meg4h kata nak bak4r bar4ng yang ex-w1fe dia bagi.

Tapi hanya b4k4r satu itu je. Benda lain seperti telef0n, du1t, IG followers yang kau dapat dari aku sampai 60 ribu kau tak nak pula b4kar?

link video : anjoulielavocah1

Difahamkan, bek4s lel4kinya itu sering mengvgvt untuk menjatvhkan cer4i berkali-kali sebelum ini. Sehingga dia sudah tidak t4han lagi dan terp4ksa red4 dengan keputusan untuk memb4wa haluan masing-masing.

To me, dia sangat hip0kr1t. Yang du1t aku kasi kau tak nak pula b4kar. Aku yang lalui benda ni dan tak perlu untuk aku expl4in kenapa aku cer4i. Sudah jel4s. Kalau lel4ki asy1k nak ugvt cer4i, aku lih4t je. Aku ada m4ru4h. Aku tak terdes4k lelaki. Baik aku fokvs kat an4k dan fam1ly aku. Kalau boleh aku nak t4l4k tiga. Aku nak m0ve-0n dari kehidupan sebelum ini.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! MB

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page Media Bawang

Sumber: OhBulan

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut: