Parodi lamaran Kamal Adli buat Uqasha Senrose Meletop di Youtube

Berakhirlah sudah Anugerah Meletop Era 2020 (AME) selepas 15 kategori yang dipertandingkan sudah didedahkan siapa pemenangnya apabila anugerah tersebut disiarkan pada Ahad lalu yang mana menobatkan Haqiem Rusli dan Siti Nordiana sebagai Top Top Meletop 2020.

Walau bagaimanapun, buat yang melihat AME 2020 pastinya mengetahui telah berlakunya beberapa kejutan yang tidak disangka-sangka berlaku di pentas Anugerah Meletop Era pada tahun ini.

Apabila antaranya peminat dapat menyaksikan lamaran pelakon, Kamal Adli terhadap Uqasha Senrose. Tidak disangka-sangka, hubungan mereka yang tidak didedahkan kepada umum itu akhirnya terus membuatkan peminat dapat menyaksikan mereka yang bakal berkahwin.

132191507_146126543700735_4408946661828722048_n-tile

Untuk info, keserasian pasangan ini selepas bergandingan dalam drama berjudul Setelah Terlafaznya Akad dan malah drama yang baru sahaja melabuhkan tirai pada November lalu yang mana drama berjudul Perempuan Tanpa Dosa mengundang peminat seronok melihat mereka.

Walau bagaimanapun, selepas bergandingan dalam drama yang akhirnya menjadi pasangan betul membuatkan rata-rata peminat drama tempatan mendoakan yang terbaik buat mereka.

Uqasha dilamar Kamal

Sementara itu, apa yang menjadi perhatian mengenai mereka juga apabila parodi Meletop pada kali ini memaparkan lamaran Kamal Adli kepada Uqasha Senrose sebagai tajuk parodi kali ini.Parodi lamaran Kamal Adli kepada Uqasha Senrose

Seperti biasa menerusi Youtube, Bell Ngasri membuatkan warganet terhibur lagi selepas menonton caranya membuat parodi.

“Gila la depa ni”

Parodi MeletopParodi MeletopParodi Meletop

“Haha Bell…”

Screenshot_933Screenshot_932

Sumber : HCL