“Biar Tak Ada Agama, Dari Ada Agama Tapi Rasa Bagus Tak Pernah Buat D0sa”

Hampir sebulan berlalu, namun usahawan sensas1 Sajat atau nama sebenarnya Muhammad Sajjad Kamarzaman masih tidak dapat dikesan lagi selepas war4n tangk4pnya dikeluarkan mahkamah tinggi syariah.

Bagaimanapun sejak beberapa hari ini, Sajat dilihat masih aktif di media sosial. Terbaru, Sajat dilihat mengeluarkan kenyataan menyentuh perihal agama.

Menerusi Insta Story, Sajat seakan memerl1 sesetengah pihak yang merasakan diri mereka tidak pernah berbuat d0sa serta menggelar mereka munaf1k.

Dalam beberapa perkongsian lain, Sajat memberitahu bahawa dirinya akan kembali bangkit daripada segala masalah yang berlaku. Sajat turut meluahkan rasa berang dengan memak1 haters dengan kata-kata yang kurang s0pan.

Sudah hampir sebulan diburu Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS), Sajat masih belum berjaya ditangk4p sejak war4n tangk4p ke atasnya dikeluarkan 23 Februari lalu. Terdahulu, pihak polis memaklumkan kemungkinan Sajat berada di luar negara.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

sumber : OMM

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut: