Anggun Dan Sopan, Puteri Engku Emaran, Engku Aleesya Kelihatan Manis Nikah Bapa

Perkahwinan Noor Nabila dan Engku Emran pastinya menjadi sor0tan utama media pada hari ini kerana khabar ang1n yang berteb4ran sejak beberapa minggu lalu akhirnya terjawab juga dengan majlis nikah ringkas mereka pada pagi tadi.

Nabila dan Engku Emran dilihat sepadan dengan masing-masing memakai busana berona putih sed0ndon di majlis yang hanya dihadiri 20 hingga 30 tetamu sahaja.

Cantiknya Engku Aleesya!

Namun begitu, di sebalik kemeriahan majlis ringkas mereka, anak Engku Emran bersama bek4s isterinya, Erra Fazira iaitu Engku Aleesya pula menjadi bualan netizen.

Ramai yang memuji penampilan ayu anak gadisnya yang sudah berusia 11 tahun. Engku Aleesya cantik mengenakan baju berwarna krim sedond0n dengan selendang yang dipakainya.

Nampak ayu sangat

Ramai yang memuji penampilan Engku Aleesya terutamanya di ruangan Twitter apabila melihatnya yang hadir mendampingi bapa tersayang yang bernikah pada pagi tadi.

Dari dulu suka tengok Engku Aleesya

Macam supermodel!

Beberapa gambar yang dikongsikan Neelofa di IG story juga menunjukkan anak kepada Engku Emran tersenyum manis duduk diantara bapa dan Noor Nabila.

Engku Aleesya merupakan satu-satunya anak hasil perkahwinan terdahulu Engku Emran bersama selebriti terkenal Erra Fazira. Mereka pernah bernikah sekitar tahun 2007 dan hanya bertahan kira-kira 7 tahun apabila masing-masing mengambil keputusan untuk berpisah pada tahun 2014.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut: