Ramai yang tertanya tanya status terkini Dayang Nurfaizah. Sekali ini yang Dayang kongsikan pada pengikutnya.

Penyanyi bersuara lunak, Dayang Nurfaizah sebenarnya jarang berkongsi hal peribadi terutama perkara berkaitan cinta sama ada dalam media sosial mahupun wawancara bersama media. Jadi, apabila pelantun lagu Di Pintu Syurga itu berkongsi satu hantaran tangkap layar mesej menerusi aplikasi WhatsApp tertulis ‘Sayang apa khabar?’, situasi tersebut mudah menuai perhatian dan perdebatan hebat dalam kalangan peminat, adakah Dayang sedang memberi bayangan dirinya sedang dilamun cinta.

Tindakan Dayang memuat naik hantaran itu turut membuatkan peminat tertanya-tanya memandangkan dia sangat dikenali sebagai seorang yang sangat privasi. Lucunya, ada juga yang berpendapat terdapat ‘typo’ (salah ejaan) atau apa yang dikongsikan sekadar sekadar gimik single berikutnya.

Jika benar sedang bercinta, siapa lelaki bertuah yang berjaya memenangi hati pemilik nama lengkap Dayang Nurfaizah Awang Dowty itu? Sebelum ini, penyanyi berusia 40 tahun itu pernah digosipkan bercinta dengan Anuar Zain dan regu duetnya, Hael Husaini.

“Sampai masa saya kongsi pada semua,” kata Dayang ringkas. Ada dalam kalangan warganet berpendapat, apa yang dikongsi itu barangkali ‘typo’ daripada kenalan rapat dalam telefonnya.

“Typo kot patutnya ‘D’ bukan ‘S’,” tulis seorang warganet dalam ruangan komen tangkap layar yang dimuat naik dalam Instagramnya. Pernah dijangka akan mengikat tali pertunangan dengan Hael, peminat juga beberanggapan mungkin sudah tiba waktu Dayang berkongsi khabar gembira dan mendoakan dirinya benar-benar bakal menamatkan zaman bujang.

Sumber – K! ONLINE

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau semua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

 

Ramai pula yang perasan hubungan pasangan ini. Sekali Dini Schatzman tampil jelaskan hal sebenar.

“Saya harap orang ramai tidak ambil serius berhubung video penjagaan wajah yang memaparkan saya berpakaian seperti wanita dalam hantaran berkenaan. Itu hanya hiburan untuk pengikut saya malah segala-gala yang ditunjukkan dalam video berkenaan bukan menunjukkan personaliti saya yang sebenar. Janna pun tahu pasal hantaran yang saya buat. Dia tak marah pun masa memuat naik beberapa ‘post’ di Instagram Story kerana pada masa sama dia juga bergurau. Kami sama-sama tahu, jadi tidak timbul isu kami bergaduh atau saya perlu memujuknya. Kami okey saja,” jelas Dini kepada Kosmo! Online.

Terdahulu, aktor muda berdr4h campuran Jerman itu menimbulkan kerisauan warganet apabila memperlihatkan dirinya memakai persalinan perempuan di akaun laman sosial peribadinya. Situasi menjadi lebih hangat apabila teman wanitanya juga pelakon popular, Janna Nick meluahkan rasa rasa seolah-olah kurang senang dan naik marah dengan perbuatan Dini yang dianggap memalukan.

Biarpun video itu difahamkan untuk mempromosikan produk kecantikan, namun segelintir warganet juga berasa bimbang tentang tahap kesihatan mental mereka memandangkan pelbagai tekanan boleh tercetus sepanjang Perintah Kawalan Pergerakan bagi mengekang pandemik Covid-19. Lebih membimbangkan, Janna sendiri pernah membuat pengakuan mengalami gangguan bipolar dan masih menjalani rawatan susulan bagi meredakan tekanan emosi yang dihadapinya sejak remaja itu.

“Tiada apa yang perlu saya jelaskan lagi sebab kami sama-sama tahu dan pada masa sama kami tak ambil serius dengan media sosial atau mengaitkannya dengan kehidupan peribadi kami. Ada juga yang cakap penampilan sebagai wanita itu juga adalah gimik untuk produk kami berdua nanti. Buat pengetahuan semua, kami belum ada perancangan untuk lancar produk bersama pun buat masa ini,” katanya lagi. Pelakon berusia 27 tahun itu mula mengenali Janna atau nama sebenarnya, Nurul Jannah Muner, 26, ketika sama-sama membintangi drama Bukan Cinta Aku dan serius sebagai pasangan kekasih sejak tahun 2019.

Sumber – K! ONLINE

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau semua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Janna Nick malu apabila teman lelakinya berlakon seperti ini. Sekali ini respon Janna.

Pelakon Janna Nick kecewa selepas teman lelakinya yang juga pelakon, Dini Schatzmann tampil dengan imej perempuan untuk mempromosikan sejenis produk kecantikan. Menerusi satu hantaran yang dimuat naik Janna dalam InstaStory miliknya, Janna turut meluahkan rasa malu atas tindakan Dini tampil dengan berpakaian wanita beserta rambut panjang berwarna merah jambu.