“Jangan Sampai Saya Buka Cerita. Tak Cukup Kain Nak Tutup Muka Nanti” -Sheila Rusly

Sejak Ahad lalu, hangat diperkatakan mengenai program hiburan terkenal Melodi apabila mempertemukan pelakon Izreen Azminda dan bekas madunya, Intan Saleh.

Susulan itu, ada netizen mempersoalkan mengapa Melodi tidak menjemput Sheila Rusly dalam program tersebut dalam usaha untuk menghubungkan kembali silaturrahim bersama dengan Janna Nick.

Memetik mStar Online, Sheila yang dihubungi berkata dia sebenarnya sudah pun memaafkan Janna namun mengakui tidak mudah melupakan apa yang berlaku.

“Sudah dimaafkan. Tapi tak semudah itu untuk melupakan,” katanya ringkas.

Bagaimanapun, timbul cerita tak sedap di dengar apabila ada netizen memuat naik status mendakwa punca mereka berdua bermasam muka kerana Sheila cuba untuk menjodohkan anak sulungnya dengan Janna namun ditolak pelakon itu.

Status tersebut mendapat perhatian Sheila yang bengang apabila namanya dikaitkan dengan Janna, malah menyifatkan kenyataan netizen itu adalah fitn4h. Sheila turut berkongsikan paparan skrin status oleh netizen berkenaan di Insta Story.

“Sis geram sebenarnya. Sis tak kacau sesiapa pun. Jangan petik isu yang boleh buat sis bersuara. Sis pendam lama isu ini. Jangan sampai saya buka cerita. Tak cukup kain nak tutup muka nanti. Sis jadi marah sebab itu fitnah,” tulisnya

Sumber : Rotikaya

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! MB

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Media Bawang

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut: