Akibat tak jaga sensitiviti, video masakan Maria Tunku Sabri dikvtuk hebat ntzen gara-gara ini

Sejak berhenti dari mengacara rancangan Jalan Jalan Cari Makan, Maria Tunku Sabri kerap memuat naik pelbagai video masakan di laman Instagram miliknya.

Bagi yang mengikutinya, pasti anda sedar bahawa Maria sering meletakkan tajuk resipi yang unik kerana menggabungkan nama masakan tersebut dengan berita semasa yang popular pada ketika itu.

Walaubagaimamanpun, ramai yang menggeleng kepala apabila melihat tajuk terbaru resipi masakannya yang seperti kurang sensitif dan tidak sepatutnya dilakukan olehnya.

Malah ada yang kec3wa memandangkan ini bukan kali pertama Maria menamakan masakannya dengan isu yang sensitif.

Pastinya ramai ada membaca kisah mengenai kisah seorang isteri yang dibunvh oleh suaminya sendiri dengan sen4pang angin sebelum dimasukkan ke dalam t0ng dan dit4nam di sebuah ladang serai baru-baru ini.

link video : mariajjcm

Selepas laporan berita tersebut Maria telah memuat naik sebuah video masakan dengan tajuk ‘Suami Temb4k Isteri Sumb4t Dalam T0ng Sekali Dengan Sayur Campur Special’ sebelum menukarnya kepada ‘Sayur Campur Special sed1h K3s Suami Temb3k Isteri Masuk Dalam T0ng’.

Seorang chef influencer, Dee Dee di Instagram dilihat tidak mendiamkan diri dan mengkr1tik Maria kerana tidak sensitif dalam pemilihan tajuknya.

Bahkan semua komen kritikan di video masakan tersebut didakwa telah dipad4m oleh selebriti tersebut dan hanya komen positif sahaja yang dapat dibaca pada klip itu kini.

Menjengah ke ruangan entri Chef Dee Dee, rata-rata netizen turut mengkritik Maria kerana tergamak menggunakan tajuk sedemikian memandangkan ia mungkin akan membuatkan ahli keluarga m4ngs4 sed1h.

Sumber : wowberita

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! MB

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Media Bawang

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.