Tular rakaman tiktok remaja yang minta untuk tidur ini. Sekali ada benda lain pula yang warganet dengar.

Pasti ada antara korang yang telah menonton satu rakaman video seorang remaja yang suruh anda untuk tidur dengan gelagat manjanya. Rakaman terbabit yang dimuat naik menerusi aplikasi popular, TikTok itu bagaimanapun mengvndang pelbagai reaksi wargamaya yang mana rata-ratanya juga merasa terhibur.

Walau bagaimanapun, selepas satu suntingan video remaja tersebut dikongsikan oleh seorang pengguna TikTok atas nama Farhan Mazlan, terbaharu pula seorang pengguna yang popular dengan video alih suara iaitu Faradyble pula mendapat perhatian.

Di ruangan Instagram, Faradyble yang terkenal dengan video-video alih suara mengundang orang ramai merasa terhibur dengan video terbaharunya yang dimuat naik dimana tidak mengambil masa yang lama, terus mendapat ribuan tontonan. Menerusi video suntingan alih suara remaja suruh tidur itu, Faradyble tidak mengecewakan peminat dan pengikut apabila dialog yang diubah membuatkan rata-rata warganet yang menonton berdekah.

Remaja yang viral ini terdahulu h4ngat dibualkan di beberapa platform media sosial apabila dia menyuruh untuk netizen tidur dengan penampilannya dalam video dengan memeluk bantal bergambar Mickey dan Minnie Mouse.

Video :

https://www.instagram.com/p/CQh9rwBBSXJ/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=embed_video_watch_again

Ternyata bukan warganet sahaja yang terhibur malah rakan-rakan selebriti juga turut sama berdekah menyaksikan Faradyble menyunting video remaja tersebut. “Hahaha takleh bla…”

“Apa main bulu-bulu ni hahaha”

Sumber : Komedi Media

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau semua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Akibat Nak Ber”Tik Tok” Sangat, Pembantu Rumah Aliff Syukri Dikcam Disebabkan Hal Ini

Sebuah video rakaman TikTok terkini jutawan kosmetik, Datuk Seri Aliff Syukri dikcam netizen gara-gara anak keempatnya, Yusoff Al-Qardawi, 2, dilihat seperti diabaikan oleh pembantu rumahnya.

Dalam video Tik Tok tersebut, Aliff bersama ketiga-tiga anaknya dan pembantu rumah sedang asyik melakukan tarian dan kelihatan pembantu rumahnya menarik tangan Yusoff sehingga terjatuh ke bawah kemudian melepaskannya untuk menyambung tarian.

Video tersebut telah mendapat banyak kcaman dari warga maya serta pengikut akaun TikTok miliknya yang rata-rata berang dengan tindakan pembantu rumah dan Aliff pula seolah-olah tidak menyedari apa yang berlaku.

“Adoi kasihan betul lah dekat Yusoff tu mesti sakit tangan,” kata salah seorang netizen.

“Kau ni, buat TikTok pun jaga lah anak tu,” marah salah seorang warga maya.

“Macam tu je dia tarik tangan Yusoff,” komen salah seorang pengikutnya.

Dalam masa yang sama ada juga netizen yang mempertikaikan mengapa Aliif memuat naik video itu kerana seolah-olah sengaja mahu mengundang kcaman.

“Sebelum nak post dekat TikTok tu tak fikir dulu ke? Bila kena kcam baru tanya kenapa,” tegur salah seorang netizen.

“Sengaja ke apa nni nak kene kcam?,” persoal salah seorang pengikut TikTok.

Aliff berkahwin dengan Datin Seri Shahida pada Ogos 2007.

Hasil perkongsian hidup, pasangan itu dikurniakan lima orang cahaya mata iaitu Ammar Ahyan, Qadejah El Zahra, Ibraheem Adham, Yusoff Al Qardawi dan Raudhah Arshiyah.

Sumber : gempak