Anak seludvp kawan masuk rumah, itupun kantoi setelah dia berbadan dua. Ini semua terjadi ketika ibu bapa keluar bekerja

Tidak dapat dibayangkan betapa hancvrnya hati ibu bapa apabila kepercayaan dikh1anati begitu sahaja. Anak yang ditatang bagai minyak yang penuh sanggup melakukan perbuatan terkvtuk ketika ibu bapa keluar bekerja.

Berkongsi dengan lebih lanjut, pusat perl1ndungan wanita ham1l, Baitus Solehahmended4hkan si pelaku merupakan rakan sebaya di sekolah dan laporan polis sudah dibuat memandangkan kes melibatkan remaja bawah umur.

Waktu siang, mama papa bekerja

Saya temubual remaja ini bagaimana boleh mengandvng. Remaja ini jujur menceritakan di depan war1s. Sebelum ini wari1s tidak mampu untuk bertanya. Mereka masih dalam keadaan terkejvt apabila mendapati anak tungg4l yang mereka tat4ng bagai mutiara telah mengandvng.

“Boleh ceritakan di mana kejadian berlaku?” = “Kawan tu datang rumah. Waktu pkp, tak pergi sekolah. Mama dan papa kerja”  /   “Bila kali pertama melakukannya?” = “Di rumah mama. Waktu siang”
“Ada buat selain dari rumah mama?” = “Takde”   /    “Adakah setiap kali kawan datang, melakukan persetubuhan?” – “Ya. Sebab takde sesiapa di rumah”
“Ada buat selain waktu siang?” = “Ada”/   “Bila tu?” – “Waktu malam”  /  “Kalau malam mama dan papa ada kat rumah, macam mana tu?”
“Masa tu papa dan mama dah tidur. Kawan mesej bagitahu dah sampai depan gate dalam pukul 1.00 pagi. Saya buka gate dan pintu, terus kawan masuk dalam bilik tidur” /  “Mama tak pernah masuk bilik tidur kamu?” = “Tak”
“Mama pernah cek telefon kamu?” = Tak”

Anak sunyi & b0san di rumah

Sekadar gambar hiasan

Di dalam borang profile, pertanyaan kekerapan melakukan persetubvhan. Jawapan adalah lebih 10 kali. Betapa remvk hati mama dan papa mendengar pengakuan anak ini. Sebelum ini mereka meletakkan sepenuh kepercayaan kepada anak. Anak sentiasa di rumah. Tidak ke mana mana. Anak suny1 dan b0san keseorangan di rumah. Dan kawan lelaki ambil kesempatan.

Rakan sebaya satu sekolah aja. Memang mama dan papa kenal. Sebab tu tak menyangka sanggup men0dai anak mereka. Sudah sekali mencuba, ia menjadi biasa apabila tidak pernah terperangk4p dan tertangk4p. Memang lic1k melakukan kerja. Namun sekali sperma dan telvr terseny4wa, habis la tak boleh sor0k dah tubuh yang k1an mengemb4ng.

Kenapa saya dedahkan cerita ini untuk membuka minda dan fikiran emak emak di luar sana, waktu pkp keluar bekerja, sekolah cuti, anak ada di rumah. Hati-hati ya. Ada duit pasang cctv. Walaupun rumah di kawasan yang ada security, belum ada jaminan tidak ada orang luar tak boleh menyel1nap masuk. Biarlah menyes4l dahulu, keluar sedikit duit untuk memastikan keselamatan anak-anak di rumah ketika emak ayah tiada di rumah. (Opah Cucu Seribu, Mak Liza)

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami dia Media Bawang

Sumber: Baitus Solehah

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.