Wawa Zainal Dedah Mesej Individu Yang Mengatakan Suaminya Cvrang

Pasangan selebriti terkenal iaitu Aeril Zafrel dan isterinya Wawa Zainal merupakan antara pasangan yang sangat romantis dan menjadi perhatian ramai. Ada sahaja momen manis dan melucukan yang sering dikongsikan buat tatapan para peminat.

Tetapi kali ini ada pula kisah yang tidak sedap didengar apabila isteri Aeril iaitu Wawa Zainal telah berkongsi satu kirimin mesej yang diterima di Instagram yang did4kwa ditujukan kepada Aeril Zafrel. Wanita terbabit mendakwa Aeril berlaku ‘cur4ng’.

Wawa terima mesej ‘pel1k’

Menerusi posting Wawa Zainal di Instagram, dia memuat naik screenshot mesej yang dihantar oleh seorang wanita yang mend4kwa dirinya adalah kawan rapat Aeril. Dalam mesej tersebut, wanita terbabit mendakwa meskipun Aeril sudah pun bergelar suami orang tetapi dia dikatakan telah melakukan ‘sesuatu’ bersama wanita lain tanpa pengetahuan Wawa.

Tidak berakhir di situ, individu ini juga mendakwa bahawa Aeril ada berhubung dengannya menerusi mesej dan mengajaknya berjumpa di sebuah hotel di Melaka. Walaupun menerima mesej sedemikian, Wawa kelihatan tenang dan langsung tidak melatah. Difahamkan, wanita tersebut dipercayai sengaja menghantar mesej berkenaan semata-mata mahu memec4h bel4hkan hubungan Wawa bersama Aeril Zafrel.

‘Ser4m betul..’

‘Silap orang ni nak game’

Tetapi sebaliknya pula yang terjadi apabila ramai dalam kalangan netizen menganggap mesej yang diterima Wawa itu melucukan kerana susunan ayat yang digunakan wanita terbabit agak sukar untuk difahami.

Menjengah ke ruangan komen, mereka bergurau mengatakan kemungkinan individu terbabit menggunakan khidmat ‘google translate’ untuk menulis mesej tersebut. Malah, mereka yakin dan percaya Aeril Zafrel tidak akan melakukan perbuatan yang dimaksudkan wanita terbabit.

Sumber: Wawa Zainal

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : Oh bulan

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

 

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.