Padam ‘Muhammad’ dan ‘Bin’ Dalam Geran Tanah, Ini Jawapan Sajat!

Selepas kontroversi memuat naik foto separuh bogel di laman sosial Instagram (IG), nama Muhammad Sajjad atau lebih dikenali dengan nama Nur Sajat kembali menjadi bualan warganet.

Yang terbaru, pada Jumaat lalu Sajat telah memuat naik foto salinan geran rumahnya di IG, namun dia telah memadam perkataan ‘Muhammad’ dan ‘Bin’ yang tertera pada dokumen tersebut.

Tindakan Sajat disedari warganet dan rata-ratanya mengecam perbuatan Sajat serta membangkitkan isu jantina ahli perniagaan tersebut.

“Wei dia tutup nama depan dan tengah dia lah.

“Dia ingat dia tutup orang tak tahu kebenaran?

“Try hard nak jadi perempuan tapi benda official tetap tak dapat nak tipu. Yang tu lah menghantui diri dia. Sampai bila? Even kau ada semua Sajat,” antara komen yang ditulis warganet.

Tidak berdiam diri, Sajat telah membalas komen tersebut dan memberitahu sebab dia memadam nama penuhnya.

“Tutup takut orang buat jahat atau bomoh kita sis…Kita have-have kan,” tulisnya.

Tidak berhenti di situ, Sajat turut menyunting kapsyen yang ditulis pada gambar tersebut dengan menambah, sudah bosan dengan isu jantina mengaitkan dirinya.

“Bosan dengan isu yang pasti akan bangkit untuk posting ni!! Nama saya…Bin atau Binti tak menjadi masalah, yang penting rumah saya harga RM6.5 juta, OK!,” tulisnya.

Terdahulu, Sajat memuat naik foto geran tersebut untuk membuktikan kepada warganet yang mendakwa dia hanya menyewa banglo mewah milik jutawan kosmetik, Datuk Seri Aliff Syukri.

“Ramai kata saya menyewa rumah ini..Yes saya memang menyewa, menyewa dengan bank..cuma malas nak tunjuk jer..

“Apa apa pun, kita ambil sebagai semangat kita nak maju ke hadapan‼️, daripada kecam, kutuk mengutuk, hina menghina dan cepat melatah bila melihat sesuatu,” tulisnya.

Sumber: gempak.my

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk pantau semua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.