Faiz Roslan Tampak Lebih Yakin Dan Berani Dengan Penampilannya

Nama Faiz Roslan pernah mencetuskan kontrovversi di Malaysia pada suatu ketika dahulu. Malah dia sering mendapat teguran dari pendakwah bebas dan selebriti tempatan di atas kelakuannya yang dianggap mempermainkan agama.

Walaubagaimanapun, kini tidak lagi kerap mencetuskan kontrovversi seperti dahulu. Nampaknya Faiz Roslan lebih selesa memuatnaik video  di laman TikTok.

Kebanyakkan video yang dimuatnaik memaparkan penampilan yang agak berbeza dari dahulu. Dengan penampilan yang lebih anggun,  gemar berfesyen, dan sesekali dia mempamerkan solekan di wajahnya yang persis seperti seorang wanita.

Lihat video-video terkini dari Faiz Roslan yang diambil dari akaun TikTok-nya.

Pada tahun 2018, Faiz pernah mencetuskan kontoversi kerana tanpa segan-silu memuat naik video menujukkan dia tidak berpuasa dalam media sosial sehingga Mufti Wilayah Persekutuan ketika itu, Datuk Dr Zulkifili Mohamad Al-Bakri melahirkan hasrat untuk berjumpa dengannya.

Walaupun setiap kelakuannya sering mencetuskan kontrovversi, namun di laman TikTok-nya, dia sudah mempunyai lebih dari 30 ribu pengikut. Malah dia mempunyai pengikut yang ramai dalam Instagram.

Ada segelintir pengikutnya menyokong tindakan Faiz dan menganggap segala kandungan yang dipaparkan sekadar hiburan. Apa komen anda?